A bank ügyfeleinek érdemes odafigyelniük a tervezett leállások miatti fennakadásokra, mivel sok bosszúságot elkerülhetnek, ha számítanak arra, hogy néhány szolgáltatás nem lesz elérhető.
Öt banki leállás várható
Többen észrevehették, hogy szombat hajnalban akadozott az MBH Bank szolgáltatása. Az ügyfelek azt tapasztalhatták, hogy nem sikerültek a netbanki és a mobil átutalások. Szombat éjféltől hajnali három óráig tartott a tervezett karbantartás miati banki leállás, amely nem az egyetlen a maga műfajában májusban. Ebben a hónapban még öt ilyen alkalom lesz, írja Az én pénzem.
Ezekre érdemes felkészülni, ha nem akarunk bosszankodni egy sürgős elintézésre váró bankos ügyünk miatt. A jó hír az, hogy erre van is lehetőség, a tervezett leállásokat ugyanis a pénzintézetek idejében meghirdetik felületeiken.
Ekkor várhatóak a banki leállások májusban
A következő tervezett karbantartás miatti leállás kedden, május 7-én várható: 22:00 és 23:00 óra között az MBH Open API (korábban MKB) szolgáltatásai és az online kártyás vásárlások erős ügyfélhitelesítése korlátozottan lesznek elérhetőek, a működésben fennakadások fordulhatnak elő.
Erre kell számítani csütörtökön, május 9-én is. Ekkor 22:00 és 22:30 között az MBH Netbank (korábban Takarék) és az MBH Bank App (korábban Takarék), MBH Direct Bank (korábban Takarék e-Bank) szolgáltatásai egyáltalán nem lesznek elérhetők.
Jövő vasárnap és hétfőn, azaz május 12.-én és 13.-án hajnali 3 és 4 között a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek nem lesznek használhatók.
Ezt követően május 19-én, vasárnap ugyanez megismétlődik. Akkor azonban a hitelintézet tájékoztatása szerint a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek Mastercard bankkártyával nem lesznek használhatók. Ekkor arra kell ügyelniük az ügyfeleknek, hogy aki ezekben az időpontokban venne fel pénzt, annak nem adnak kedvezményt. A más ATM-hez fordulók számára „az adott pénzintézet díjszabása az irányadó”.
Tájékozódjunk előre!
Az MBH Bank ügyfelei a fent említett keállásokkal kapcsolatosa kérdéseikkel a 24 órában elérhető, belföldről díjmentes banki ügyfélszolgálatot kereshetik a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Ha más bank ügyfeleiként fennakadást tapasztalunk, akkor is érdemes először azt ellenőrizni, vajon nem hasonló esetről van-e szó.
A bankok honlapjaikon külön menüpontban sorolják fel, pontosan milyen időpontban és milyen szolgáltatásaik szünetelnek, de aki telepítette telefonjára a pénzintézetek alkalmazását, innen is értesülhet. Ide is elküldik ugyanis üzenetben a bankok azt, ha leállnának a közeljövőben.
Ezeket az időszakokat – a kivételes esetektől eltekintve – olyan időszakokra teszik, amikor kevesen használják a szolgáltatásokat.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés