Ezzel a módszerrel egyszerre spórolhatsz a bevásárláson, és védheted a környezeted

GettyImages-1396834793

A megváltozott fogyasztói szokásokra reagálva hasznos applikációk kezdik felváltani a szórólapokat. Ez a változás meglepő előnyökhöz juttathat minket; a többi között olcsóbban úszhatjuk meg a heti bevásárlást.

Az inflációval az árak az egekbe szöktek az üzletekben, amit bizony mindenki megérez. Keressük a lehetőségeket, hogyan és hol juthatunk hozzá kedvezőbb áron a kedvenc joghurtunkhoz vagy pékárunkhoz. Míg korábban papíralapú szórólapokon nyomoztunk hasznos információk után, ma a digitalizáció terjedésével már elég elővenni okostelefonunkat, és a megfelelő appot letöltve máris látjuk kedvenc áruházunk akcióit.

Fogyasztói igények megváltozása – akciók és alacsony árak

Az egyik legfontosabb tényező a bevásárlás során a meghirdetett akciók és a termékek ára lett a megváltozott fogyasztói igények miatt. A Lidl mindig is nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy vásárlóinak minden esetben a legjobb áron kínálja termékeit, de a vásárlók – érthető módon – jelenleg még több akciót és kedvező (olcsó) árakat várnak el. Az áruházlánc célja természetesen az, hogy a fogyasztói igényeket kielégítse, így hetente megújuló akciókat biztosít vásárlóinak, hogy mindenki jó áron találja meg a kedvére valót. Ezekről a kedvezményekről ma már többféle módon is tájékozódhatunk.

A mobilappok megkönnyítik a vásárlást
A mobilappok megkönnyítik a vásárlástXavier Lorenzo / Getty Images Hungary

Az online jelenlét erősödése és a digitális szórólap

Az elmúlt években nagymértékben megváltozott médiakörnyezetre reagálva a Lidl Magyarország folyamatosan erősíti online jelenlétét, így a vásárlókat évek óta arra ösztönzi, hogy iratkozzanak fel a vállalat elektronikus hírlevelére, hogy első kézből értesülhessenek az akciókról, figyeljék az akciós újságok digitális változatait a lidl.hu weboldalon, vagy használják a Lidl és a Lidl Plus alkalmazásokat, ahol szintén megtalálhatóak online formában az akciós szórólapok. A Lidl applikáció további előnye az is, hogy bevásárlólista-funkcióval is rendelkezik, így a vásárlók egyszerűen rögzíthetik, hogy mely terméket szeretnék megvásárolni. A Lidl Plusszal pedig a szórólapon felüli extra kedvezményekhez lehet jutni. Nagy előnye, hogy tudatosan, előre megtervezhetjük a vásárlásainkat, ezáltal a kiadásainkat is, amivel havonta akár több ezer forintot is spórolhatunk.

Mi az a Lidl Plus?

Lidl Plus applikáció ingyenesen letölthető, a regisztrációt követően pedig máris elérhetővé válik a digitális hűségkártya és ezzel együtt számos szolgáltatás, amely megkönnyíti, valamint leegyszerűsíti a bevásárlást, miközben segít a spórolásban is. A Lidl Plus más hűségprogramokkal ellentétben minden alkalommal kizárólagos kedvezményt nyújt azoknak a vásárlóknak, akik fizetéskor leolvassák digitális hűségkártyájukat a pénztárnál. Az akciós újságban szereplő kedvezményeken felül a Lidl Plus felhasználói hetente átlagosan 10-12 extra százalékos vagy fix összegű kuponnal spórolhatnak a bevásárlás során, és minden vásárlást követően kaparós nyereménykártyában részesülnek, ami további kedvezményekhez juttatja őket. A vállalat folyamatosan fejleszti applikációját, ennek eredménye a Kupon Plus kampány is, ami bizonyos összeghatárok elérését követően ajándék terméket vagy extra számlavégi kedvezményt biztosít számukra. Emellett időről időre pontgyűjtő nyereményjátékra is lehetőség van, amellyel akár 200 000 Ft-ot is lehet nyerni. Érdemes figyelni arra is, hogy a kedvenc áruházunkat helyesen adjuk meg, hiszen egyedi bolti akciók is előfordulhatnak, amelyről csak azok a felhasználók értesülnek, akik az érintett áruházat jelölték meg kedvencnek. 

Ha papíralapú szórólapról áttérünk az applikáció használatára, a bolygónkkal is jót teszünk
Ha papíralapú szórólapról áttérünk az applikáció használatára, a bolygónkkal is jót teszünkSurasak Suwanmake / Getty Images Hungary

Online felületekkel a csekélyebb környezeti terhelésért

Egyre több cég tűzi ki célul, hogy környezeti lábnyomuk csökkentése érdekében változtat a csomagolás anyagán és mennyiségén. Igyekeznek újrahasznosítható vagy újrafelhasználható anyagokban gondolkozni. Környezettudatos gondolkodásra vall az is, ha egy vállalat tudatosan próbálja csökkenteni papírhasználatát. A Lidl Magyarország piacvezető áruházláncként folyamatosan erősíti online felületeit, és célja, hogy az akciós szórólapok esetében egyre több vásárló részesítse előnyben a digitális változatot, megóvva ezáltal is a környezetünket. Amennyiben a vásárlók a digitális szórólapot részesítik előnyben, a vállalat csökkentheti környezeti terhelését, így idén akár 3500 tonnával mérsékelheti papírfelhasználását. És hogy hogyan következik a papírfelhasználás csökkentéséből a spórolás? Az áruház – a heti akciók mellett – az ebből származó összegből hetente két pluszterméket biztosít vásárlóinak akciósan, 2023. január 12-től visszavonásig. Aki viszont továbbra is a nyomtatott szórólapot preferálja, azok számára elérhető a hagyományos papíralapú újság is az áruházakban.

A cikk a Dívány és a Lidl Magyarország tartalmi együttműködésének keretében valósult meg.

Megjelent az új Dívány-könyv!

A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!

Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!

hirdetés

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek