Ezzel a módszerrel egyszerre spórolhatsz a bevásárláson, és védheted a környezeted

GettyImages-1396834793
Clerget-Tasi Barbara

A megváltozott fogyasztói szokásokra reagálva hasznos applikációk kezdik felváltani a szórólapokat. Ez a változás meglepő előnyökhöz juttathat minket; a többi között olcsóbban úszhatjuk meg a heti bevásárlást.

Az inflációval az árak az egekbe szöktek az üzletekben, amit bizony mindenki megérez. Keressük a lehetőségeket, hogyan és hol juthatunk hozzá kedvezőbb áron a kedvenc joghurtunkhoz vagy pékárunkhoz. Míg korábban papíralapú szórólapokon nyomoztunk hasznos információk után, ma a digitalizáció terjedésével már elég elővenni okostelefonunkat, és a megfelelő appot letöltve máris látjuk kedvenc áruházunk akcióit.

Fogyasztói igények megváltozása – akciók és alacsony árak

Az egyik legfontosabb tényező a bevásárlás során a meghirdetett akciók és a termékek ára lett a megváltozott fogyasztói igények miatt. A Lidl mindig is nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy vásárlóinak minden esetben a legjobb áron kínálja termékeit, de a vásárlók – érthető módon – jelenleg még több akciót és kedvező (olcsó) árakat várnak el. Az áruházlánc célja természetesen az, hogy a fogyasztói igényeket kielégítse, így hetente megújuló akciókat biztosít vásárlóinak, hogy mindenki jó áron találja meg a kedvére valót. Ezekről a kedvezményekről ma már többféle módon is tájékozódhatunk.

A mobilappok megkönnyítik a vásárlást
A mobilappok megkönnyítik a vásárlástXavier Lorenzo / Getty Images Hungary

Az online jelenlét erősödése és a digitális szórólap

Az elmúlt években nagymértékben megváltozott médiakörnyezetre reagálva a Lidl Magyarország folyamatosan erősíti online jelenlétét, így a vásárlókat évek óta arra ösztönzi, hogy iratkozzanak fel a vállalat elektronikus hírlevelére, hogy első kézből értesülhessenek az akciókról, figyeljék az akciós újságok digitális változatait a lidl.hu weboldalon, vagy használják a Lidl és a Lidl Plus alkalmazásokat, ahol szintén megtalálhatóak online formában az akciós szórólapok. A Lidl applikáció további előnye az is, hogy bevásárlólista-funkcióval is rendelkezik, így a vásárlók egyszerűen rögzíthetik, hogy mely terméket szeretnék megvásárolni. A Lidl Plusszal pedig a szórólapon felüli extra kedvezményekhez lehet jutni. Nagy előnye, hogy tudatosan, előre megtervezhetjük a vásárlásainkat, ezáltal a kiadásainkat is, amivel havonta akár több ezer forintot is spórolhatunk.

Mi az a Lidl Plus?

Lidl Plus applikáció ingyenesen letölthető, a regisztrációt követően pedig máris elérhetővé válik a digitális hűségkártya és ezzel együtt számos szolgáltatás, amely megkönnyíti, valamint leegyszerűsíti a bevásárlást, miközben segít a spórolásban is. A Lidl Plus más hűségprogramokkal ellentétben minden alkalommal kizárólagos kedvezményt nyújt azoknak a vásárlóknak, akik fizetéskor leolvassák digitális hűségkártyájukat a pénztárnál. Az akciós újságban szereplő kedvezményeken felül a Lidl Plus felhasználói hetente átlagosan 10-12 extra százalékos vagy fix összegű kuponnal spórolhatnak a bevásárlás során, és minden vásárlást követően kaparós nyereménykártyában részesülnek, ami további kedvezményekhez juttatja őket. A vállalat folyamatosan fejleszti applikációját, ennek eredménye a Kupon Plus kampány is, ami bizonyos összeghatárok elérését követően ajándék terméket vagy extra számlavégi kedvezményt biztosít számukra. Emellett időről időre pontgyűjtő nyereményjátékra is lehetőség van, amellyel akár 200 000 Ft-ot is lehet nyerni. Érdemes figyelni arra is, hogy a kedvenc áruházunkat helyesen adjuk meg, hiszen egyedi bolti akciók is előfordulhatnak, amelyről csak azok a felhasználók értesülnek, akik az érintett áruházat jelölték meg kedvencnek. 

Ha papíralapú szórólapról áttérünk az applikáció használatára, a bolygónkkal is jót teszünk
Ha papíralapú szórólapról áttérünk az applikáció használatára, a bolygónkkal is jót teszünkSurasak Suwanmake / Getty Images Hungary

Online felületekkel a csekélyebb környezeti terhelésért

Egyre több cég tűzi ki célul, hogy környezeti lábnyomuk csökkentése érdekében változtat a csomagolás anyagán és mennyiségén. Igyekeznek újrahasznosítható vagy újrafelhasználható anyagokban gondolkozni. Környezettudatos gondolkodásra vall az is, ha egy vállalat tudatosan próbálja csökkenteni papírhasználatát. A Lidl Magyarország piacvezető áruházláncként folyamatosan erősíti online felületeit, és célja, hogy az akciós szórólapok esetében egyre több vásárló részesítse előnyben a digitális változatot, megóvva ezáltal is a környezetünket. Amennyiben a vásárlók a digitális szórólapot részesítik előnyben, a vállalat csökkentheti környezeti terhelését, így idén akár 3500 tonnával mérsékelheti papírfelhasználását. És hogy hogyan következik a papírfelhasználás csökkentéséből a spórolás? Az áruház – a heti akciók mellett – az ebből származó összegből hetente két pluszterméket biztosít vásárlóinak akciósan, 2023. január 12-től visszavonásig. Aki viszont továbbra is a nyomtatott szórólapot preferálja, azok számára elérhető a hagyományos papíralapú újság is az áruházakban.

A cikk a Dívány és a Lidl Magyarország tartalmi együttműködésének keretében valósult meg.

Szakácskönyv egy kis extrával!

 

Mentes Anyu legújabb könyvét azoknak ajánljuk, akik egészségük érdekében vagy meggyőződésből különleges étrendet követnek, de azoknak is, akik csak inspirációt, új ízeket keresnek.

Most AJÁNDÉK üvegpalack és vászontáska is jár a könyv mellé!

Tekintsd meg ajánlatunkat,  kattints ide!

hirdetés

Oszd meg másokkal is!
Mustra