Elég furcsa reklámötlettel állt elő egy online barkácsáruház, mikor a szerkesztőség környékén parkoló autók szélvédőjére piros csomagokat raktak, pontosan ugyanolyat, mint amilyenekbe a parkolási bírságot szokás. A környéken parkolóknál mondjuk úgy, hogy nem arattak osztatlan sikert, ezért most az olvasóknak is lehetőséget adunk, hogy segítsenek megérteni, hogy mennyire jó reklám is ez
Szóval képzeld el, hogy amikor a dolgod végeztével a kocsidhoz tartasz, már messziről kiszúrod, hogy egy piros csomag virít a az ablaktörlőd mögött, pedig kifizetted a parkolási díjat. Az első gondolata nyilvánvalóan mindenkinek az, hogy a számára ismeretlen parkolóőrök, parkolási társaságok és úgy egyáltalán az egész világ menjen melegebb éghajlatra, édesanyák csuklanak indokolatlanul, és mire az ember valójában a kocsijához ér, a pulzusa, a vérnyomása, az idegei olyan állapotban vannak, hogy az már egészségkárosodást jelenthet.
Majd miután lepörgött előtted a teljes eladósodás, a végeláthatatlan ügyintézés, és már azt is kitaláltad, hogy akkor ki nem kap idén karácsonyi ajándékot, mert a rá szánt összeg önhibádon kívül a parkolótársaságnál köt ki, akkor kibontod, és ugyanolyan megdöbbent arccal nézel, mint Bethlen Gábor, akinek a Mikulás sapkát húztak a fejére, mert kiderül, hogy az egész egy marketingfogás arra, hogy biztosan kinyisd, és egy életre megjegyezd a cég nevét, amit mi már csak azért sem írunk le.
Egyébként összehasonlításképpen így néz ki a valóban büntetésre tervezett és a reklámra kitalált csomag.
Szóval, ha veled ez történne, te mit tennél?
Mit tennél ha egy ilyen csomagot találnál az autódon?
Ha a harmadik mellett döntenél, akkor számolj azzal, hogy bár többször próbálkoztunk, nem vették fel nekünk a telefont.