Sokszínűség és a folyamatos fejlődés az Allee sikerének a titka

Olvasási idő kb. 5 perc

Felmérések tanúsága szerint az Allee az egyik legkedveltebb bevásárlóközpont a fővárosban. Az elegáns enteriőr, a folyamatosan megújuló igényes üzletek, széles étterem- és kávézó kínálat, valamint a sok egyéb kényelmi szolgáltatás tudatos tervezés eredménye. Az Allee folyamatos fejlesztésekkel igyekszik a látogatók kedvében járni. Ezen stratégiai tervek megvalósításáról kérdeztük Dr. Szilágyi Melindát, a Multi Hungary Kft. magyarországi vezetőjét.

Egy bevásárlóközpontot főként a megközelíthetősége, üzlet és szolgáltatás választéka, illetve az atmoszférája határozza meg. Milyen fejlesztéseket valósítottatok meg az elmúlt években?

Még 2021-ben történt egy jelentős megújulás az Allee életében, ami elsősorban az ételudvart és a nagyobb közös tereket érintette. Az autós látogatók komfortérzetének növelése érdekében a felújítás a teljes parkolóterületére is kiterjedt. A nagy költségvetésű beruházásunk során az esztétikai felújítások mellett jelenetős gépészeti és fenntarthatósággal kapcsolatos korszerűsítéseket is megvalósítottunk, amelyeknek egy része a látogatók számára kevésbé érzékelhető, azonban szükséges fejlesztés volt. A közös területeinket követően a kiszolgáló funkciókra, majd az irodaházunk lobbijainak korszerűsítésére koncentráltunk.

DSC 3089

Az utóbbi időszakban jelentős megújuláson megy keresztül az Allee bérlői összetétele. Idén többek között üzletet nyitott a Cafe Frei, a Banana Moon, a Miniso és hamarosan az Intimissimi Uomo-t is az Allee bérlői között üdvözölhetjük. Milyen döntés előzi meg egy-egy üzlet nyitását, és hogyan illeszkednek az új márkák a jelenlegi bérlői struktúrába? Milyen kihasználtsággal üzemel jelenleg az Allee bevásárlóközpont?

Az új és tervezett üzletnyitásokat követően idén ismét elérhetjük a 100%-os bérbeadottságot.

Tudatosan optimalizálva frissítjük a bérlői összetételt: népszerű, keresett márkákkal állapodunk meg vásárlóink igényeinek megfelelően.

Számos újonnan a magyar piacra belépni kívánó nemzetközi kereskedőlánc, illetve a magyar piacon már jelenlévő ismert nemzetközi brand is szívesen nyitna üzletet az Allee-ban.

Közülük igyekszünk a vásárlói felmérések alapján a legnépszerűbb és leginkább hiányolt márkákkal szerződni. A bérbeadásnál keressük az új és izgalmas koncepciókat, a magas minőségű szolgáltatásokat, illetve fontosnak tartjuk, hogy teret biztosítsunk a kedvelt hazai márkáknak is. Idén számos magyar kiskereskedő kapott lehetőséget üzletnyitásra, bővülésre, mint például a Cafe Frei, az Anybody, a Bono Menswear Store, a Green Papír és a Superz.Budapest parfüméria.

Lízingstratégiánkat a piaci trendek vizsgálata mellett a jelenlegi vásárlóink és a most felnővő generációk igényeinek szem előtt tartásával alakítjuk ki. Erre jó példa a Superz.Budapest, az Anybody, a Libri könyvesbolton belüli Scruton kávézó, vagy éppen a november végén nyitó McDonanald's étterem nyitása.

Dr. Szilágyi Melindát, a Multi Hungary Kft. magyarországi vezetője
Dr. Szilágyi Melindát, a Multi Hungary Kft. magyarországi vezetője

A fejlesztéseitek a látogatói igények minél magasabb szintű kiszolgálása érdekében történnek. Az új applikáció bevezetése mellett milyen fizikai fejlesztések zajlanak, illetve vannak kilátásban a jövőben?

A parkoló még kényelmesebbé tétele egyértelműen ide tartozik, terveink szerint legkésőbb 2025 első negyenévében bevezetjük a parkolójegy nélküli parkolást, valamint mosdóink kapcsán is tervezünk további fejlesztéseket.

Bérlőinkkel együttműködve törekszünk arra, hogy az Allee exkluzív színvonalához illő, a legmagasabb minőségi sztenderdeknek megfelelő,  legújabb koncepcióval jelenjenek meg a bevásárlóközpontban. Ez elmúlt néhány hónapban bővült az üzlettér a Douglas, a dm, Lindt, a Green Papír üzleteknél, illetve a Notebook és a Cserpes Tejivó is megújultak. Shop-in-shop formátumú üzletnyitásra is volt példa idén: az Office Depot jelent meg a Best Byte üzleten belül. Év végéig még tartogatunk néhány meglepetést az ételudvaron is.

Augusztus végével megújult az Allee Club mobilalkalmazásunk, számos új funkcióval: a folyamatosan frissülő kedvezmények mellett az app-használók a valós idejű navigációval könnyen megtalálhatják kedvenc üzletüket, és valamennyi Allee-ban zajló eseményről értesülhetnek. A parkolóhely emlékeztető funkció segítségével pedig vásárlóink könnyebben találhatnak vissza az autójukhoz.

A megújulási hullám folytatódik jövőre is. Számos házon belül átköltöző, kibővülő és legfrissebb koncepcióval megjelenő bérlővel állapodtunk már meg, de további tárgyalások is folyamatban vannak mind mágnesbérlői, mind kisebb területű üzlethelyiség vonatkozásában.

Az Allee évről évre hitelesebb, szebb és érdekesebb, a bérlők pedig sikeresek. A bérlői változások pozitív változások, melyek stabilizálják és magasabb szintre emelik a bevásárlóközpontunkat. Nem az Allee várja el az újdonságot és az izgalmat, hanem a látogatók. Ez arra sarkallja a kereskedőket és az üzemeltetést, hogy magasan tartsa a nívót, akár egy üzlet megújulásáról, akár egy új szereplőről van szó. Az elhivatott és felkészült  bérbeadási, marketing és műszaki szakemberekből álló helyi csapaton kívül az Allee üzemeltetőjeként komoly szakmai támogatást kapunk a külföldi kollégáktól is. A nemzetközi tapasztalatokat másodperceken belül megosztjuk, ami szintén fontos a sikerhez, hiszen a naprakészség elengedhetetlen ebben a szakmában.

Ezt a cikket nem a Dívány szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Oszd meg másokkal is!
Érdekességek