A fenntarthatósági törekvések hazánkban is egyre inkább előtérbe kerülnek, egyre többen éreznek késztetést arra, hogy változtassanak szokásaikon, és megvizsgálják, hogyan tudják csökkenteni ökológiai lábnyomukat. Ennek egyik módja, ha kevesebb hulladékot termelünk. Ma már sokaknak napi rutin, hogy saját kulaccsal vagy saját bögrével indulnak el otthonról, vagy saját tárolódobozt visznek magukkal, és abba kérik az elviteles ételeket. A minél kevesebb hulladék elvét a fürdőszobában is érdemes követni. Szerencsére egyre több alternatíva segíti a zöldebb hétköznapokat. A dm a vásárlói igényekre reagálva tavaly novemberben az egyik budaörsi üzletében helyezett üzembe utántöltőt, a vásárlói visszajelzések és a tapasztalatok alapján az utántöltő állomás technikai fejlesztésén tovább dolgoznak, a tesztelés áprilistól Veresegyházán, az Erkel Ferenc tér 4. szám alatti üzletben folytatódott. Itt a vegyiáruk mellett kozmetikai termékeket is csapolhatnak a vásárlók. A vásárlói visszajelzések és a tényleges kihasználtság függvényében tervezik meg a bővítés további lehetőségeit és ütemét, hiszen fenntartható megoldásokban gondolkozik a vállalat ezen a téren is.
Környezetbarát termék, magyar fejlesztésű gépben
A gépekbe a Sansin márka termékei kerültek, a magyar tulajdonú, közel 50 főt foglalkoztató vállalkozás 12 éve foglalkozik háztartásvegyipari és kozmetikai termékek kereskedelmével. A magyar piacon elsőként hoztak létre csomagolásmentes automatát. Az érdeklődők a háztartási és vegyi árukat kínáló gépből 5 féle terméket – egy mosogatószert, kétféle mosógélt, és kétféle öblítőt – tudnak vásárolni. A kozmetikai termékeket kínáló állomásból pedig egyféle női tusfürdőt, folyékony szappant, és 2in1 férfi tusfürdő és sampont tudnak csapolni.
Minden döntés számít – Kezdd kicsiben!
Választásainknak hatása van környezetünkre, már azzal is sok műanyagot spórolhatunk meg, ha utántöltőt választunk, ha figyelünk rá, hogy a flakonok újrahasznosított műanyagból készülnek, vagy hogy a termék csomagolása lebomló-e. Az életmódváltás gyakorlást, odafigyelést igényel, de a jó hír, hogy ha elindulunk ezen az úton, már meg sem akarunk állni. A dm felelősséget érez abban is, hogy a vásárlók figyelmét felhívja a tudatos fogyasztásra, a választási lehetőségekre. Kezdd kicsiben! Facebook zárt csoportja segít azoknak, akik a fenntarthatóságot szeretnék beépíteni a mindennapok gyakorlatába.
Csapoljon Ön is ökotermékeket a dm-ben! | dm.hu