18

Csak felnőtteknek

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet. Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését a gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartozik.

Így lehet a férfiaknak is több, jobb, intenzívebb orgazmusa

Ha a férfiak orgazmusáról van szó, hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy az olyan egyféle. Mégpedig jó. Ők maguk nem sokat beszélnek róla (nemcsak a partnerükkel szófukarok, de férfitársaságban sem igazán téma, hogy milyen a jó orgazmus, és hogy lehetne még jobbá tenni), a többiek pedig többé-kevésbé meg vannak róla győződve, hogy nincs is rajta olyan sok beszélnivaló.

De mi van, ha azt mondjuk, hogy a férfiak öröme is megsokszorozható, hogy ami jó, az lehet sokkal jobb? Ha akkor, amikor a férfiszexualitás fejlesztéséről beszélünk, nemcsak arra térünk ki, hogyan lehetnek jobb szeretők, vagy hogyan teljesíthetnek többet, hosszabban és jobban, hanem arra is, mitől lehet nekik is jobb a szex? 

Vajon van mód arra, hogy a férfiörömöt többszörözzük vagy épp elnyújtsuk? Bizony, van. 

Miért nincs több szó a férfiorgazmusról?

Portia Brown szexszakértő szerint a férfiorgazmust sokáig méltatlanul elhanyagoltuk. Történt ez  pusztán azért, mert azt gondoltuk, hogy az a nők öröméhez képest sokkal kevésbé komplex. Míg a nők többsége (ha ő maga esetleg még nem is élte át minden típusát) tud róla, hogy örömének központjában a csikló áll, ugyanakkor az élmény egészen más lehet hüvelyi vagy anális szex, a G-pont ingerlése vagy a csikló stimulálása során, a férfiak a saját testükkel kapcsolatban jellemzően kevésbé tudatosak. Nem is illik variálniuk: hát hogy nézne az ki, hogy női módra különböző kütyükhöz, trükkökhöz és technikákhoz folyamodnának?  Pedig – teszi hozzá Kerri Middleton, a férfiöröm egy másik szakértője – jó lenne elismerni és tisztába jönni azzal, hogy a férfiaknak se minden orgazmusuk eget rengető, és hogy a valóság nagyon nem olyan, mint ahogyan az a PornHubon látszik. Nemcsak a nők, de a férfiak számára sem. 

Miért kéne nagyobb jelentőséget tulajdonítani neki? 

A teljesen nyilvánvaló ok – miszerint jó érzés – mellett ott van egy sor más ok, ami miatt fontos lenne, hogy a férfiak is elkezdjenek a saját szexualitásukon dolgozni. Mi is sokat írtunk már róla, mennyi áldásos hatása van a jó szexnek és az orgazmusnak, most is csak magunkat ismételhetjük: a szex és orgazmus során olyan pozitív biokémiai folyamatok játszódnak le a testben amelyek több szempontból is egészségmegőrző és egészségjavító hatásúak. Köztudott például, hogy orgazmus során az agy többféle, a jóllétünkért, a jókedvünkért és a kötődésért felelős hormont termel, ami csökkenti a stresszt és a szorongást is, és az sem új információ, hogy a szex jót tesz a vérkeringésünknek is, ráadásul a sok jó szex hatására még több és még jobb szexre vágyunk. Soha rosszabb ördögi kört, ugye? Szuper, ha elégedett vagy a szexuális életeddel, és nem állítjuk azt sem, hogy minden férfinak nagygenerálra lenne szüksége. Mindössze annyit javaslunk, hogy gondold át, tényleg minden annyira klappol-e, mint szeretnéd. 

Jelek, hogy az orgazmusod lehetne sokkal jobb is

Ha meg szeretnéd tudni, hogy lehetne-e még jobb és még intenzívebb az orgazmusod és ezzel párhuzamosan a szexszel való megelégedettséged, először annak érdemes a végére járni, hogy mi hibádzik esetleg. Gondold át, milyen orgazmusokban volt részed az elmúlt néhány évben (akár párosban, akár magad hódoltál az élvezeteknek), és felelj őszintén olyan kérdésekre, mint mi esik jól, és mi nem? Aggódsz-e a teljesítményed miatt? Szeretnéd, hogy hosszabb legyen az orgazmusod? Vagy inkább mélyebb, intenzívebb élményre vágysz? Bár egyértelmű, vagy nagyon pontosan körülhatárolható jelei nem mindig vannak annak, ha az orgazmusunk tuningolható lenne, ha megvizsgálod a szex utáni kielégültség érzését, biztosan te is fogsz különbséget találni. Hiába volt mindkét esetben orgazmusod, könnyen lehet, hogy az egyik együttlét vagy maszturbálás után hiányérzeted marad, a másik után meg percekbe telik, mire visszatérsz a testen kívüli állapotból. Na, erről a különbségről beszélünk, amikor az orgazmus javításáról van szó. Nézzük pár lehetséges módját ennek. 

Szexjátékok 

Ha az élmény intenzitását kevesled – vagy ha nem is kevesled, de el tudnál viselni kicsit kiadósabb örömérzést –, lehet, hogy itt az ideje a szexjátékok bevezetésének. Tudjuk, hogy erre nem fogsz azonnal rábólintani. Míg a nők közül egyre többen vannak, akik simán bevállalják, hogy rendelkeznek szexjátékokkal, a férfiak még mindig meglehetősen szégyenlősek, ha erről van szó. 

Sokan tartanak tőle ugyanis, hogy a különböző szexjátékok szembemennek a hagyományos férfiszerepekkel, és vagy maximum nem heteró orientációjú férfiak kezében, vagy párkapcsolatában van helyük. Pedig, mondják a hozzáértők, a férfiak szexuális irányultságtól függetlenül rengeteg élménnyel ajándékozhatják meg magukat, ha azt mondják: nem érdekel, ki mit mond, én körülnézek.

A piacon ma már számtalan, kifejezetten az ő számukra fejlesztett eszköz, köztük dildók, péniszgyűrűk, masszázseszközök és maszturbátorok találhatók, és – ha hinni lehet a szóbeszédnek – ezek óriási pluszt tudnak adni a férfiak örömérzetéhez. Természetesen semmi olyat nem kell kipróbálnod, ami nem szimpatikus, de ha egy kis kíváncsiság is van benned, hogy vajon mit tudhat egy okoseszköz hozzáadni az örömödhöz, érdemes lehet tenni egy próbát. Vesztenivalód tuti nincs vele. 

Hű, de jó lesz!
Hű, de jó lesz!gpointstudio / Getty Images Hungary

Technikák

Nem állsz még készen a technikai újításokra? Nincs veszve minden, mert van egy csomó ennél természetközelibb módszer is arra, hogy jobb legyen a szex. A különböző edgeing technikák például nagymértékben tudják növelni az élmény intenzitását, a dolog ráadásul (legalábbis technikailag) meglehetősen egyszerű.

Amikor érzed, hogy közel a csúcs, a megfelelő technikákkal akadályozd meg az orgazmust (dobj el mindent, és pár pillanatig, esetleg egy percig semmiféle ingerlés ne legyen), majd kis pihenő után folytasd (folytassátok) ott, ahol abbamaradt. Akár hiszed, akár nem, ezzel az egyszerű módszerrel többszörösére növelheted az orgazmusod intenzitását, ráadásul a partnered is hálás lesz érte, hogy a szokásosnál tovább tartasz ki. Ahogy az életben sok más dologgal kapcsolatban, itt is igaz: minél nagyobb munkát fektetsz a cél elérésébe, annál jólesőbb lesz learatni a termést. 

Erősítés

Rendszeres kondival tartod karban a tested? Biztos észrevetted már, mennyivel jobban teljesítesz az élet minden területén, ha tényleg fitten tartod magad. Nincs ez másképp a medencefenék izmaival sem. Ha kellő időt és energiát fordítasz ezeknek a területeknek az edzésére, sokkal jobb és mélyebb orgazmusban lehet részed, ráadásul stabilizálhatod és erősítheted az erekciódat is.

A Kegel-gyakorlatok ráadásul nemcsak a szexuális életedre gyakorolnak pozitív hatást, hanem segítenek a különböző vizelettartási problémák megelőzésében is. Egyébként olyan sok idő sem kell hozzájuk, Middleton szerint napi 10 perc bőven elegendő, hogy alul is formában maradj. A módszert bizonyára már ismered. Amikor pisilsz, el kell állítanod a vizelet sugarát, hogy megérezd, pontosan mely izmokat is kell bevonni az edzésbe. Vécézéskor is belefér pár összehúzás, de ha megérzed, mit kell feszíteni és ernyeszteni, természetesen a fürdőszobán kívül is edzhetsz. Akár reggel, a munkába menet a metrón is. 

Többszörös orgazmus

Képzeld, ez a nagyszerű dolog messze nem csak a nők számára érhető el! Ahhoz, hogy neked is részed legyen benne, mindössze arra figyelj, hogy ne keverd össze az orgazmust az ejakulációval. Merthogy – ezt eddig lehet, hogy nem tudtad – orgazmusod ejakuláció nélkül is lehet. Hasonlóan az edgeinghez, itt is akkor kell figyelni, amikor már közel a csúcs. Most azonban nem az a cél, hogy ne legyen orgazmusod, inkább az, hogy ne legyen ejakulációd. Amikor érzed, hogy ejakulálni fogsz, szorítsd az ujjad a húgycsőnyíláshoz, ezzel akadályozva a kilövellést. Ezzel a módszerrel és sok tanulással, mondják az okosok, a többszörös orgazmus is elérhetővé válik, úgy, hogy akkor szállsz ki, amikor neked jólesik. 

Életmód

Ha eget rengető orgazmust akarsz, érdemes odafigyelni az életmódodra is, mert könnyen lehet, hogy a rossz táplálkozás vagy a mozgásszegény életmód áll amögött, hogy nem elég jó a szex. Middleton szerint mindenképpen érdemes emelni a C-vitamin-fogyasztást, ugyanakkor visszavenni a kávéból, zsíros húsokból és finomított szénhidrátokról. És ha azt szeretnéd, hogy a csúcs igazán csúcs legyen, ne haragudj, de ideje letenni a cigarettát is. A dohányzás több szempontból is káros, de szexuális működésedre, erekciódra nézve egyenesen halálos, hiszen épp az abban kulcsszerepet játszó keringést gyilkolja. Az egészséges életmód 2021-ben már nem atomfizika, évtizedek óta halljuk (kisebb-nagyobb hangsúly-eltolódásokkal), hogy miket kellene ennünk és mennyit kellene mozognunk hozzá. Határozd el, hogy nem csukod be tovább a füled: tested és szexuális életed egyaránt hálás lesz érte. 

És te? Kipróbálod majd valamelyiket?

Oszd meg másokkal is!
Mustra