A digitális kor és a marketing középpontja
Napjainkban a digitális technológia átalakította a filmplakátok készítésének módját és célját. A modern plakátok számítógéppel generált képeket használnak, és nem csak a nyomtatott médiumra korlátozódnak, hanem digitális platformokon is megjelennek. A cél már nemcsak a figyelemfelkeltés, hanem a közösségi médián keresztüli megoszthatóság is, ahol egy jó plakát mémként vagy virális tartalomként is funkcionálhat.

2023-ban nehezebb elszakadni okoseszközeinktől, mint valaha. Vajon kibírnánk egy technológiamentes hetet? Kipróbáltuk a digitális méregtelenítést.
Tovább olvasomBár a technológia és a vizuális trendek változnak, a filmplakátok legfőbb célja ma is az, hogy a közönség figyelmét megragadja és érzelmeket váltson ki. Egy jól megtervezett plakát képes előrevetíteni a film hangulatát, és akár egyetlen pillantással eladni az élményt, amit a néző a vásznon megtapasztalhat.
Ha nagy mozirajongó vagy, akkor ez a kvízünk remek kikapcsolódást nyújthat most.
Tovább olvasomKét filmplakát a gladiátortematikából, 1960 vs. 2024:


Ha tetszett a videó, figyelmedbe ajánljuk ezt a cikkünket is!
Ne gondold azt, hogy minden történelmi film hiteles: egyes alkotásokban rengeteg a pontaltanság.
Tovább olvasom
Megjelent az új Dívány-könyv!
Bálint Lilla, a Dívány szerzője új könyvében elmeséli, mi történt az irodalom és a művészvilág híres múzsáival a nagy szerelmek elmúlása után.
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés