Az utóbbi hetekben szinte lehetetlen volt a Facebookon nem belebotlani egy új, a Wishre vagy az AliExpressre hajazó applikáció, a Temu hirdetéseibe – vagy ha azokat sikerült elkerülnöd, akkor tematikus csoportokban azokba a kérdésekbe, hogy vajon merjenek-e rendelni az oldalról. Mostanra rengeteg magyarnak futottak be első temus rendelései, de most nem azzal foglalkozunk, hogy ezek milyen minőségűek.
Újabb jelenség, hogy a közösségi oldalon ismerősök vagy ismeretlenek arra hívják fel a figyelmet: rengeteg ingyenkredit, vásárlási lehetőség vár a Temun.
„Gyere, és rendelj ingyen! Nincs más dolgod, mint regisztrálni és játszani!”
„Sziasztok! Ingyen Temu-vásárlás! Akit érdekel, írjon privátban!”
„Szeretnél ingyen csomagot? Segítek! Írj!” Ilyen, és ehhez hasonló szövegekkel jelennek meg bejegyzések, akár linkkel együtt, mely arra hív fel: kattints, mert így máris az öledbe hullik az ingyenpénz.
A valóság természetesen nem az, hogy a kínai tulajdonban levő Temu szeretne mindenkinek ingyen küldeni táskától naptáron át fülhallgatóig mindent. A növekedésért mindenre képes cég ajánlási rendszerében annak jár az ingyenkredit vagy más ajándék, aki rá tud bírni megfelelő számú ismerőst, hogy töltse le az alkalmazást.
A játékosított appban ugyanis valóban vannak nyerési lehetőségek, de ezekhez a díjakhoz akkor jutsz hozzá csak ténylegesen, ha magad promotálod a Temut, hogy minél több embert regisztrációra bírj:
ez az app agresszív terjeszkedésének alapvető eszköze.
Az ismerőseid aztán persze szintén ingyen akarnak majd vásárolni… amíg el nem érte a magyar regisztráltak száma azt a nagyságot, hogy nem nagyon találsz új letöltőket.
Ami a termékeket illeti, valóban nagyon olcsók, de minőségük ennek is felel meg, így érdemes feltenned magadnak a kérdést: egészen biztosan megéri beleugrani ebbe?
Megjelent az új Dívány-könyv!
Bálint Lilla, a Dívány szerzője új könyvében elmeséli, mi történt az irodalom és a művészvilág híres múzsáival a nagy szerelmek elmúlása után.
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés