A december mindig nagyon sűrű időszak a csomagkézbesítéssel foglalkozó vállalatok életében, legyen szó a Magyar Postáról vagy valamelyik futárcégről. A paletta talán sosem volt olyan színes, mint most, rengeteg szereplő igyekszik kiszolgálni az ügyfelek kegyeit, de karácsony előtt ez sem mindig elég.
Több tízmillió csomagot kézbesítenek ebben az időszakban a különböző cégek, általában meg is nyúlnak a kiszállítási határidők az év utolsó heteiben. A webshopok többnyire figyelmeztetik is azokat, akik az internetes rendelés és házhoz szállítás kombinációját választják, hogy meddig kellene legkésőbb leadniuk a rendelést ahhoz, hogy biztosan a fa alá kerülhessen az ajándék.
Az a túlterhelés azonban, amely egyes cégek csomagküldésre és -fogadásra egyaránt alkalmas automatáit már most éri, nehezebbé teheti az idei decembert mind a csomagszállító cégek, mind az ezt a lehetőséget használók számára.
Szerkesztőségünk tapasztalata szerint ugyanis
egy forgalmasabb, Budapest belvárosában található automata már december elsején sem tudta az oda irányított csomagokat befogadni,
ezért a csomagszállító cég két alkalmazottat állított oda mellé, akik rekeszekbe pakolták az automatába helyhiány miatt be nem tehető, ránézésre is több mint száz csomagot. Egy négyórás intervallumban várták azokat, akik csomagjának nem jutott fiók, hogy tőlük személyesen vehessék át azt, amit rendeltek.
Ha már december első napján ez a helyzet, könnyen elképzelhető, mi jön majd egy-két hét múlva. Amennyiben a rugalmasság miatt választanál csomagautomatát, lehet, hogy most mégis jobb letenni róla, mivel ez a személyes átvételi lehetőség megkötés – ha nem tudsz vele élni, akkor bekerül ugyan a csomagod majd az automatába egyszer, de hogy mikor jut neki üres hely, az jó kérdés.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés