A S/ALON Budapest Lakástrend Kiállításon bemutatott kollekció már motívumaival és karakteres mintáival is merész kinyilatkoztatás a jelenlegi trendekkel szemben, legkülönlegesebb darabja azonban a világ jelenleg legdrágább díszpárnája, amelyet kérésre hintóval, limuzinnal vagy oldtimerrel szállítanak házhoz.
Települések is inspirációul szolgáltak a luxuspárnához
A 70-es években olyan hírességek látogatták Capri, Portofino vagy Porto Cervo városát, mint Jackie Kennedy, Grace Kelly, Maria Callas, Elizabeth Taylor vagy Sophia Loren. Ikonikus stílusuk és ezek, a ma már luxusdesztinációvá vált települések nagyban hatottak a Millions & Billions kollekció színvilágára és mintáira. A kollekció tervezője, Pécsi Balázs luxusszakértő, a mesterséges intelligencia segítségével tervezte meg a grafikákat, amelyeket májusban megjelent, Stílusgourmand című stílustanácsadó és etikettkönyvéből kölcsönzött. A kiadvány 80 fejezeten keresztül látja el az olvasót gyakorlati tippekkel az elegáns öltözködés, kifinomult lakberendezés, a gasztronómia és más életmód témák terén, de nagy hangsúlyt fektet a jómodorra is az élet minden helyzetében. A gyönyörűen képszerkesztett kiadvány közel 300, akvarell stílusú, színpompás illusztrációjából válogatott a szerző, hogy mi kerüljön fel ezekből a matt, selyemfényű vagy metál tapétákra és bársony textíliákra. A kollekcióban jelenleg összesen 30 féle tapéta elérhető, amely öt színállást (korall, rózsaszín, türkiz, lime-lila és szürke) jelent. A tapétarendben egyaránt helyet kaptak bonyolult, figurális motívumok és egyszerű, geometrikus minták is a teljesen egyszínű, ámde árnyalatukban és textúrájukban tökéletesen passzoló papírtapéták mellett.
A kollekció másik hangsúlyos termékcsoportja a díszpárnák, amelyeknek bársony előnézetét vagy egyetlen nagy grafika uralja a könyvből kiemelve,
vagy a tapéták mintái köszönnek vissza a színes bojtokkal dekorált darabokon.
Kivételt tett az egyébként validált festőművészekkel dolgozó dizájnmárka
A különböző kreatív iparágakból érkező Vandlik Júlia által alapított MÜÜSKA dizájnbrand nem egy hagyományos bútorgyártó, hanem úgynevezett collectible design brand. Azaz a márka fő termékcsoportjának számító kárpitos bútorok többek berendezési tárgyaknál, a lakásdekoráció és a művészeti produktum közt lavíroznak.
A márka alapkoncepciója az, hogy csak neves képzőművészekkel működik együtt, akiknek kiválasztott műveit magas minőségű anyagra nyomtatják, és ezek kerülnek fel kárpit gyanánt elsősorban 19-20. századi fotelokra vagy limitált szériás új darabok készülnek belőlük szintén fotelek, franciaágyak, de akár egyedi gyártású tapéták formájában. A márka ezúttal Pécsi Balázs személyével kivételt tett, tisztelegve a neves szakember magyar és nemzetközi luxusipari munkássága előtt.
Természetesen a Millions & Billions kollekcióból sem maradhattak ki a kárpitos bútorok, amelyeket ezúttal magas háttámlás, trónszerű karosszékek képviselnek, amelyek igazi ékszerbútorai lehetnek bármely enteriőrnek.
24 karátos arannyal készülnek a monogramhímzések
A díszpárnák egyik perszonalizálható eleme, hogy a megrendelő belehímeztetheti arany színű fonallal a saját vagy a megajándékozott monogramját a párna hátoldalára.
Ezt az opciót azonban lehet kérni 40%-ban valódi, 24 karátos aranyat tartalmazó fonallal is, amelyet az 1582-ben alapított Piana Clerico piemonti fonalmanufaktúra gyárt. Így a magyar libatollal és -pehellyel töltött díszpárna a több mint 10 ezer eurós árával a világ jelenlegi legdrágább díszpárnájának tekinthető. Ennek megfelelően a szállítás módja is egészen különleges: a megrendelő kérése alapján lovashintó, oldtimer vagy limuzin kézbesíti díszdobozban a párnát a megadott címre.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés