Jelentősen megnőtt az érdeklődés az olasz divatház termékei iránt, a luxus használtruha-kereskedelemmel foglalkozó Vestiaire Collective legfrissebb adatai szerint a Gucci-ház című film hivatalos bemutatója után – tájékoztat a francia Elle.
Az Open for Vintage, a Vestiaire Collective, a Rewind Vintage és a Farfetch – second hand üzletek – mind azt tapasztalták, hogy óriási a kereslet a Gucci ruházati cikkekre. Csak a Farfetch masszív, 1500 százalékos növekedést tapasztalt azon emberek számában, akik ikonikus darabokat keresnek a márka történetéből. Ráadásul úgy tűnik, a régi Gucci termékek iránti izgalom globális.
Az történt ugyanis, hogy ugyanilyen keresletet észleltek Olaszországban, Dániában, Hongkongban és Szingapúrban is, ami nem feltétlenül meglepő, hiszen elég komoly nyüzsgés tapasztalható a film körül – fogalmaz az IDVice.
A Gucci egyébként megnyitotta archívumát a film produkciós csapata előtt, a jelmeztervezője, Janty Yates becslése szerint Lady Gaga nagyjából 75-100 különböző ruhát viselt a forgatáson, a lenyűgöző vérvörös síruhától a szögletes vállú, rózsaszín pöttyös ruháig, hogy a lehető leghitelesebben jeleníthesse meg Patrizia Reggianit.
A legújabb trend világszerte, hogy a leginkább a kiegészítőket keresik, legyen az a 40-es évek bambuszbőr crossbody táskája, a klasszikus Gucci-mintájú Boston bowlingtáska, vagy éppen a napszemüvegek, de az övcsatok és az órák iránt a legnagyobb érdeklődés.