1. Juliette Has a Gun
Az első jelölt a Juliette Has a Gun márka Not a Perfume nevű parfümje Romano Ricci-től, aki nem mellesleg Nina Ricci olasz származású francia divattervező dédunokája. A parfüm érdekessége, hogy 100%-ban allergénmentes, és mindössze egyetlen alkotóelemből áll. A Cetalox egy kellemesen erotikus, animális, ámbrás jegy, amely meleg, élő mélységet és tartósságot mesél el viselője bőrén.
Zólyomi elmondta, ez a kreáció is úgy készült el, mint sok más híres újdonság - pl. a Chanel No. 5 vagya Thierry Mugler Angel -, hogy egy alkotóelemét túladagolták. Romano illata ámbrás, erotikus, de különlegessége, hogy papíron vagy a levegőbe kifújva szinte nincs is illata. Nem virág, nem gyümölcs, hanem mintha valakinek az élő, langyos bőre volna. Maga a teljes illat csak órák múlva bontakozik ki teljes szépségében. Minden parfümmel jól vegyül, és szépen továbbfejlődik a bőrön. Nagyon tömény Eau de Parfum koncentrációjú, de mivel alapjegy, így nem "fáj" az orrnak. Ez a kreáció mindössze egy hete van az országban, ám a fiatal lányok körében világszerte óriási kultusz a márka.
2. Lily of the Valley
A második jelölt az angol Penhaligon's márkától a Lily of the Valley, amely egy akvatikus, könnyű gyöngyvirágillat. Ez volt Lady Diana kedvenc parfümje is. Nincs túlbonyolítva, egyszerű és tiszta. Előnye, hogy kortalan: 9 éves kislánytól 90 éves dédiig bárki kaphatja. Egy rosszul választott parfüm ugyanis komoly támadás egy nő esztétikuma ellen.
3. Sublime Balkiss
Harmadik helyen a The Different Company márka híres bestseller parfümje, a Sublime Balkiss áll. A Hermès háznak is alkotó híres francia orr, Jean-Claude Ellena, és lánya, Céline Ellena Provence egy meseszép falujában, trendektől függetlenül készítik a szívüknek kedves, természetes illatalapanyagok köré felépített kompozíciókat. "A Sublime Balkiss egy feketeribiszke-kivonattal, hűs bodza- és szederszörppel kezdődő, barátságos, puha, hangavirágos illat. Nem lehet túladagolni, ami azért fontos szempont, mert a magyar parfümhasználatra jellemző, hogy magunk előtt 5 méterre toljuk az illatfelhőt az utcán. Mivel az illat tulajdonosa otthon hamar megszokja a felrakott illatot, később már nem érzi. De mindenki más igen."