40 éves a világ egy legnépszerűbb, egyben leggyűlöltebb kávéházlánca, a Starbucks. Ennek apropóján az Amerikai Divattervezők Tanácsának (CFDA) idei nyertesei készíthettek a cég évfordulójának hivatalos pólóit - írja az Elle.
Alexander Wang, Sophie Theallet és Billy Reid mindannyian a saját Starbuckos élményükre alapozva alkották meg a limitált számban, 85 dollárért kapható pólókat. Wangnak rögtön az a mozzanat jutott eszébe, amit mindenki próbál elkerülni, vagyis, hogy a világos pólójára löttyintse a kávét. "Ezt öntöttük mintába és remélem az emberek értékelik majd a viccet" - mondta.
Sophie Theallet-t a világot átfogó közösség és az a sok összefonódó kapcsolat ihlette, amit egy bögre Starbucks kávé jelképez, Billy Reid pedig a cég ikonikus logóját, a sellőt vette alapul, ami egyben a cég sikertörténetét is felidézi.