Gyerekkorunk legédesebb emlékei közé tartozik az a pillanat, amikor reggelente kézbe fogtuk a gőzölgő kakaós bögrét. Az illat, ami az orrunkat csiklandozta, az édes íz, ami minden korttyal mosolyt csalt az arcunkra, és az a melegség, ami átjárta a testünket, mind-mind örökre belénk ivódott. A nagyi konyhájában, ahol a cserépkályha pattogott, vagy épp anyuék reggeli asztalánál, ahol a nap első sugarai táncoltak a falon – mindenhol ott volt velünk a Bedeco. És most, évek múltán, újra itt van, hogy felidézze a múltat és egy kis nosztalgiával fűszerezze a mindennapjainkat.
Kedvenc italunk új köntösben tér vissza
„Már nem csak kakaó, a Bedeco!” – így szólt a magyar kakaó szlogenje, amelyen anno generációk nőttek fel. A termék népszerűsége nemcsak az ízének volt köszönhető, hanem annak is, hogy könnyen elkészíthető volt, hiszen vízben vagy tejben is pillanatok alatt feloldódott. A rendszerváltás után a nyugati márkák elárasztották a piacot, és a hazai gyártó nem tudott velük versenyre kelni. Többszöri koncepciófrissítés és tulajdonosváltás után kedvenc italunk
2016-ban végleg eltűnt a boltok polcairól.

A márka eltűnése után viszont megmaradt Zircen a hatalmas gyár és persze a szakemberek, akiknek a kisujjukban volt minden, ami az italpor gyártásához szükséges volt. A fitneszipar és az egészséges életmód térnyerése után adta magát, hogy milyen irányba tud elindulni a gyár, hogy ne kelljen végleg bezárnia: a régen italpor gyártásra szakosodott Bedeco több fejlesztésen ment át,
a régi gyárhoz hozzáépítve, modern gépekkel átalakítva már napi szinten akár 9 tonna por, 1500 liter folyadék, 2 millió tabletta, 40 ezer csokiszelet és félmillió kapszula gyártására alkalmas üzemet alakítottak ki.
Ebből a stratégiai váltásból született meg Magyarország egyik meghatározó étrend-kiegészítő márkája, amely most úgy döntött, hogy a Bedecót is feltámasztja.
Régóta tervben volt, hogy kezdünk valamit a Bedeco márkanévvel. Év elején egy felmérésünkből kiderült, hogy a vásárlóink többsége ismeri a Bedeco kakaó fogalmát és 97 százalékuknak pozitív emlékeik voltak a termékről
– árulta el Fetter Ármin marketingvezető.
A régi márka újbóli bevezetését megelőző kutatás szerint a megkérdezettek 76 százaléka fogyasztotta korábban e kakaót, vagyis az emberek többsége minden bizonnyal örömmel üdvözli majd régi kedvencét újra az áruházi polcokon.

Érdemes odafigyelni, nehogy kidobd az értéktelennek vélt régi magyar játékokat.
Tovább olvasom
Megjelent az új Dívány-könyv!
Bálint Lilla, a Dívány szerzője új könyvében elmeséli, mi történt az irodalom és a művészvilág híres múzsáival a nagy szerelmek elmúlása után.
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés