Visszatér gyerekkorunk kedvenc itala

kedvenc ital
Olvasási idő kb. 3 perc

A Bedecót a rendszerváltás utáni nyugati árudömping sodorta el az üzletekből, de most új esélyt kap: a megjelenés és az íz hajaz a régi időkre, összetételben viszont megújult gyermekkorunk kedvenc itala.

Gyerekkorunk legédesebb emlékei közé tartozik az a pillanat, amikor reggelente kézbe fogtuk a gőzölgő kakaós bögrét. Az illat, ami az orrunkat csiklandozta, az édes íz, ami minden korttyal mosolyt csalt az arcunkra, és az a melegség, ami átjárta a testünket, mind-mind örökre belénk ivódott. A nagyi konyhájában, ahol a cserépkályha pattogott, vagy épp anyuék reggeli asztalánál, ahol a nap első sugarai táncoltak a falon – mindenhol ott volt velünk a Bedeco. És most, évek múltán, újra itt van, hogy felidézze a múltat és egy kis nosztalgiával fűszerezze a mindennapjainkat.

Kedvenc italunk új köntösben tér vissza

„Már nem csak kakaó, a Bedeco!”  – így szólt a magyar kakaó szlogenje, amelyen anno generációk nőttek fel. A termék népszerűsége nemcsak az ízének volt köszönhető, hanem annak is, hogy könnyen elkészíthető volt, hiszen vízben vagy tejben is pillanatok alatt feloldódott. A rendszerváltás után a nyugati márkák elárasztották a piacot, és a hazai gyártó nem tudott velük versenyre kelni. Többszöri koncepciófrissítés és tulajdonosváltás után kedvenc italunk

2016-ban végleg eltűnt a boltok polcairól. 

Újra kezünkbe vehetjük kedvenc italunkat
Újra kezünkbe vehetjük kedvenc italunkatNutriversum

A márka eltűnése után viszont megmaradt Zircen a hatalmas gyár és persze a szakemberek, akiknek a kisujjukban volt minden, ami az italpor gyártásához szükséges volt. A fitneszipar és az egészséges életmód térnyerése után adta magát, hogy milyen irányba tud elindulni a gyár, hogy ne kelljen végleg bezárnia: a régen italpor gyártásra szakosodott Bedeco több fejlesztésen ment át,

a régi gyárhoz hozzáépítve, modern gépekkel átalakítva már napi szinten akár 9 tonna por, 1500 liter folyadék, 2 millió tabletta, 40 ezer csokiszelet és félmillió kapszula gyártására alkalmas üzemet alakítottak ki. 

Ebből a stratégiai váltásból született meg Magyarország egyik meghatározó étrend-kiegészítő márkája, amely most úgy döntött, hogy a Bedecót is feltámasztja.  

Régóta tervben volt, hogy kezdünk valamit a Bedeco márkanévvel. Év elején egy felmérésünkből kiderült, hogy a vásárlóink többsége ismeri a Bedeco kakaó fogalmát és 97 százalékuknak pozitív emlékeik voltak a termékről

– árulta el Fetter Ármin marketingvezető

A régi márka újbóli bevezetését megelőző kutatás szerint a megkérdezettek 76 százaléka fogyasztotta korábban e kakaót, vagyis az emberek többsége minden bizonnyal örömmel üdvözli majd régi kedvencét újra az áruházi polcokon.

Megjelent az új Dívány-könyv!

A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!

Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!

hirdetés

Oszd meg másokkal is!
Ezt olvastad már?

Érdekességek