Nagyon pörög egy ideje a Supreme kapucnis pulóveres őrülete, talán ez adta az ötletet néhány trollnak, hogy egy kicsit megvicceljék a ruhamárka online kereskedelmét kiszolgáló Splayt – írja a Highsnobiety.com. A cég ugyanis örömmel újságolta nemrég az Instagramján:
986 millió egyedi látogatót és 1,9 milliárd oldalletöltést regisztráltak december 8-án!
*** Splay* **** (@splay) által közzétett fénykép, 2016. Dec 14., 09:03 PST
Ezek az adatok persze nyilvánvalóan hamisak, hiszen képtelenség, hogy a Föld 7,3 milliárdnyi lakójának egyhetede pont ugyanakkor ült a net előtt, és pont a Supreme pulóverek árát nézegette. Ez egy akkora látogatószám, ami azt jelentené, hogy minden második kínai (össznépesség: 1.380.240.000 fő) és minden második európai uniós állampolgár (össznépesség: 507.890.191) egyszerre akart december 8-án Supreme kapucnis pulóvert venni.

Persze gerillamarketingnek mindez igen kiváló, hiszen lám, most mi is leírtuk párszor, hogy Supreme.