A gyerekek nem nagyon szeretik, ha bekenik őket naptejjel, hiszen a procedúra rengeteg értékes időt elvesz olyan fontos dolgoktól, mint a homokvárépítés vagy a csúszdázás. Viszont ha valakit nyaralás közben véletlenül fejen szar egy madár, az mindig vicces! Na ezt a két dolgot kombinálta most össze az egyik PR-ügynökség egy mókás reklámfilm erejéig, amiben
építettek egy robotsirályt, ami Nivea naptejjel fossa le a strandoló gyerekeket!
Hát persze, hogy így már nem is olyan kibírhatatlan dolog a naptejjel kenegetés! A Daily Doton azt írta, hogy a reklámipar Oscar-díjának számító Cannes Lions zsűrielnöke, Sir John Hegarty például az új technológiák és a brandnépszerűsítés ügyes mixének nevezte a kisfilmet, bár cinikusan hozzátette, hogy a szemészetekkel is együtt kellene működniük az ötletgazdáknak, mert ha a robotsirály nem jól céloz, akkor bizony csúnya baleset is lehet a viccesnek szánt naptejezésből.
A Nivea termékeit Németországban promózó reklámügynökség, a Jung von Matt/Elbe vezetősége viszont nem volt annyira elragadtatva a Care From the Air (kb. Égi gondviselés, csak rím nélkül) fantázianevű kampánytól, ezért ott nem is nagyon promózták ezt a videót.
Megkérdeztünk két gyereket, akik egyértelműen azt mondták, hogy a dolog menő, naptejezni unalmas, de a sirállyal sokkal jobb lenne.