Nagy gond van a Simple appal: zúdulnak a panaszok a parkolással és a jegyvásárlással kapcsolatban

GettyImages-1151613509

Úgy tűnik, hogy a múlt heti hackertámadás után sok felhasználónál továbbra sem működik megfelelően a Simple alkalmazás online fizetési rendszere, ami alaposan megnehezíti a parkolást és más, mindennapos feladatok elvégzését.

Mint ismert, december 6-án, kedden támadás érte a népszerű Simple fizetési rendszert. Bár anyagi kár nem történt, az OTP válaszul felfüggesztette az érintett fiókokat, és megkereste a felhasználókat, hogy a szolgáltatás használatához módosítsák jelszavukat, majd ismételten rögzítsék bankkártyaadataikat. Ezt azonban a jelek szerint sokan nem tudják megtenni.

Ilyen panaszok érkeznek a Simple alkalmazásra

Facebook-oldalán a Simple hiába közölte, hogy a fellépő technikai problémákat sikerült elhárítani, és rendszere újra elérhető, a felhasználók tapasztalatai mást tükröznek.

A közösségi oldalon olvasható panaszokból az derül ki, hogy az újonnan bevezetett kétlépcsős azonosítás során kiküldött biztonsági kóddal a felhasználók nem tudnak belépni, „az újabbik appban pedig semmit nem lehet elérni, csak pörög”. Éppen ezért már kifizetett mobiljegyükhöz nem férnek hozzá, vagy nehézségekkel szembesülnek a parkolás vagy épp a csekkbefizetés során.

A fellépő problémáról megkérdeztük a Simple üzemeltetőjét.  Amint megkapjuk válaszukat, frissítjük cikkünket.

Update: A Simple rendszert fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil így reagált megkeresésünkre:

"Az OTP Mobil december nyolcadikán bekapcsolta a kétfaktoros azonosítást az e-mail címmel történő bejelentkezéshez valamennyi felhasználói fiók esetében a Simple-fiókok valamint az ott tárolt személyes adatok még fokozottabb biztonsága érdekében.

Azt tapasztaljuk, hogy a kétfaktoros azonosításhoz kiküldött leveleket egyes email szolgáltatók kiszűrik, ezért a felhasználóink egy kis százaléka nem, vagy késve kapja csak meg a belépéshez szükséges biztonsági kódot. Amennyiben hasonló problémával találkozik egy felhasználó, érdemes egy későbbi időpontban újra megpróbálni a bejelentkezést. Amennyiben az ügyfél a biztonsági kód birtokában sem tud bejelentkezni, javasoljuk az alkalmazás újratelepítését.

Szakembereink folyamatosan dolgoznak az esetleges problémák elhárításán. A mai naptól elérhető új alkalmazás verzió már több, a bejelentkezéshez kapcsolódó problémára megoldást kínál. Amennyiben egyedi hibával szembesül egy felhasználó, javasoljuk az ügyfélszolgálat megkeresését. Az esetleges kellemetlenségért elnézést kérünk."

Megjelent az új Dívány-könyv!

A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!

Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!

hirdetés

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek