Gyakran értetlenül állunk a Netflix vagy más streamingplatformok döntései előtt, nemrég például sokaknál kiverte a biztosítékot, hogy a népszerű alkotóinak új misztikus sorozata, az 1899 egyetlen évad, nyolc epizód után elbúcsúzott a nézőktől. A hagyományos televíziókkal ellentétben a streamingszolgáltatók sokkal pontosabban képesek mérni, hányan néznek meg egyes tartalmakat, azonban nem ez dönt arról, rendelnek-e folytatást, vagy sem − írja a Daily Mail.
A brit bulvárlap felfedte a Netflix döntéshozóinak titkát: valójában az dönt egy sorozat folytatásával vagy elkaszálásával kapcsolatban, hogy hányan nézik végig a teljes évadot. A döntő arány az 50 százalék, vagyis amennyiben az első epizódot megtekintő nézők legalább fele kitart a sorozat mellett, és megnézi az összes további részt, megrendelik a következő évadot. Amennyiben viszont a széria nem tudja megtartani a nézők felét, úgy veszik, nincs elégséges érdeklődés és igény a folytatásra.
Jó példa az említett 1899, mely tavaly novemberben debütált a Netflixen: az első epizód azonnal a tíz legnézettebb tartalom közé került, azonban csak a nézők 32 százaléka nézte végig mind a nyolc részt, így − a készítők nagy csalódására − januárban a szolgáltató elkaszálta a szériát. Hasonló okból döntöttek többek között a Konspirációs korporáció, Az ifjú Wallander, a Firefly Lane − Szentjánosbogár lányok, és A Z generáció a vadonban című reality elkaszálása mellett.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés