A meghatározó luxuswebáruházak után a Pinterest, a Polyvore és a Lyst.com is készített egy listát arról, hogy milyen ruhadarabokra és kiegészítőkre kerestek rá a legtöbben a nyári szezonban. A hajtás után mutatjuk, hogy mi a menő 2017 nyarán az internetezők szerint!
1. A farmerszoknya az új farmer rövidnadrág
A vintage stílusú farmer nyári megfelelője a farmermini, amire a Lyst.com szerint 46 százalékkal, a Pinterest adatai alapján pedig 51 százalékkal többen kerestek rá most, mint az előző évhez képest. A leárazásokon is kapható fazont idén sportos felsőkkel, bő pólókkal és elegánsabb blúzokkal is menő kombinálni.
2. Hawaii-ing
Minket is meglepett, de állítólag jobban pörög a trópusi nyomatokkal ellátott ing, mint a klasszikus kék-fehér csíkos vagy a félvállas és az ejtett vállú. A Lyst.com oldalán a múlt hónapban 180 ezerrel többen kerestek a Hawaii mintás női ingekre, mint korábban, bár ez betudható annak is, hogy a férfi divathéten a kifutókon és a szakemberek körében is felkapott volt a nyaralós ing.
3. Egyrészes fürdőruhák
A testszínű fürdőruhák mellett kiugróan népszerű az egyrészes, konkrétabban a “Baywatch” stílusú fürdőruha 2017-ben, olyannyira, hogy a Lyst.com oldalán 232 százalékkal, a Pinteresten 143 százalékkal, a Polyvore-on pedig 25 százalékkal ugrott meg az érdeklődést a fazon iránt. A piros egyrészes mellett felkapottak még a feliratos és a hippisebb virágos, a diszkós csillagos, és a Trumpos fürdőruhák is.
4. Gingham kockák váltották le a csíkokat
Az apró kockás ruhákra való keresések 100 százalékos növekedést mutattak a Pinteresten a 2016-os évhez képest, de az Instagramon is hihetetlen népszerűségnek örvend az házias étkezdék abroszait idéző minta. A gingham nemcsak az utcai divatban, de a fesztiváltrendekben és a vörös szőnyeges eseményeken is jelen van a szezonban.
5. Még mindig pörög a rózsaszín
Mindenki kedvenc árnyalata lett a rózsaszín, így nem csoda, hogy 2400 százalékkal többen kerestek rá az elmúlt évhez képest. Szinte nincs olyan, amit ne lehetne kapni a lányos színben, a cipőtől a táskán, a fürdőruhán és a koktélruhán át minden van és még érdemes is bevásárolni belőle, mert az előrejelzések szerint az őszi-téli kollekciókból sem száműzték teljesen.
6. Menőbb a hasitasi, mint a hátizsák
Mivel a Gucci, a Balenciaga, a Kenzo, az Alexander Wang és a Louis Vuitton x Supreme is dobott piacra övtáskát, ezért a Lyst.com oldalán 262 százalékkal emelkedett a kiegészítőre keresők száma. A Fashionista.com szerint alig egy hét alatt 8000 felhasználó keresett rá az online kiskereskedők oldalán az övtáska szóra, tehát bátran beszerezhetünk egyet, nem fogunk vele mellélőni.
7. Szalmatáska
Míg Jacquemus éppen egy 814 ezer forintos szalmakalap ruhával ijesztgeti az internetezőket, addig az Instragram, a Pinterest és a Polyvore szerint is menő az anyag, mivel az elmúlt évhez képest a Pinteresten 125 százalékkal, a Polyvore-on pedig 55 százalékkal többen kerestek rá az efféle termékékre, elsősorban a kosártáskára. A strandtáskából városivá avanzsált kiegészítő a Zara és a Mango nyári kínálatában is megtalálható.
8. Keressétek a feltűnő cipőket
Míg ősszel várhatóan nem ússzuk meg a cowboy és ezüst csizmákat, addig a nyári szezonban sem feltétlenül az unalmas cipők után nyúlunk. A Pinteresten 150 százalékkal többen kerestek rá a szegecses cipőre és 327 százalékkal ugrott meg a szőrmével bevont pacskerekre való érdeklődés is. A legmeglepőbb talán a Polyvore, ahol a 2016-os adatokhoz képest 1043 (!) százalékkal többen érdeklődtek a pomponos szandál felől - pedig megcsinálhatnák magukak is...