Rihanna vs. Szegedi Kata modelljei

Zanza!

Szembeötlő hasonlóságra hívta fel a figyelmet az év divattervezőjének megválasztott Szegedi Kata az Instagram oldalán, miszerint a W Magazine a szezon egyik legmeghatározóbb, szeptemberi borítóján hasonlóképpen kék homlokkal ábrázolja címlaplányát, Rihannát, mint ahogy a fiatal tervező 2014-es őszi-téli kollekciójának bemutatójára sminkelték modelljeit a Budapest Fashion Weeken.

Persze nem feltételeznénk a W Magazin ghánai származású, Londonban élő sztár-stylistjáról, Edward Enninfulról, hogy ötletek híján a szomszédba kellene mennie inspirációért, de azért az ilyen feltűnő egybeesés mellett elmenni is nehéz szó nélkül, ahogy többeknek megakadt a szeme Abodi Dóra 2012-es őszi-téli és a Dior idei elő-őszi kampányképeinek hasonlóságán, vagy Tomcsányi Dóri és a Chanel mintáinak párhuzamán is.

Szerintem...

  • Lesett a W magazin 189
  • Kit érdekel 156
  • Nincs összefüggés a két munka között 74
  • Egyszerűen divat lesz ez a szín 46

A barbadosi énekesnőt és a vele készített "The World's Wildest Style Icon" (A világ legvadabb stílusikonja) címen futó sorozatot a legendás fotóspáros, Mert & Marcus lőtte a lapnak, a sminkeléssel pedig a brit sztársminkest, Kabukit bízták meg.

„Rihanna az arcával, a testével és az önbizalmával mágnesként vonzza a tekintetet. Ezt nem lehet megtanulni. Itt adott volt egy kissé állatias tematika, így az volt a cél, hogy ez a törzsi hangulat visszaköszönjön az ő stílusán is. Úgy készítettem el a sminket, mintha az egy absztrakt festmény lenne. Rihannának nincs szüksége semmiféle őrült sminkre ahhoz, hogy érdekes legyen, neki csak saját magát kell adnia” – mondta a projectről Kabuki, aki már többször is dolgozott együtt a popsztárral az elmúlt években. Ön mit gondol az egybeesésről? Szavazzon!

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Blogmustra