Ha valakit jó üzleti érzékkel áldott meg a sors, szinte bármiből képes pénzt csinálni. Hatványozottan igaz ez 2014-re és a webkettes világra. Gondolta volna, hogy ha megnéz egy videót a Youtube-on, azzal bevételt generál a feltöltőjének? Természetesen nem az ön zsebéből húzzák ki ezt a pénzt (jó esetben), viszont semmiképpen nem mehetünk el szó nélkül a Rachel 'Bunny' Mayer, ismertebb nevén a GRAV3YARDGIRL-jelenség mellett.
A lány Houstonban él és fura stílusának (egyaránt a megjelenésére és a beszédjére gondolunk) köszönhetően közel 900 ezren követik Instagramon, 400 ezren Facebookon és több mint 200 ezren Twitteren. A népszerű videómegosztó portálon még ennél is többen, majdnem hárommillióan figyelik, hogy éppen mit töltött fel. Ezeknek az elképesztő számoknak és természetesen a nála elhelyezett hirdetéseknek köszönhetően évente több mint egymillió dollárt (200 millió forintot) keres. Nem rossz, ugye?
A videóit elnézve nem nehéz elhinni Mayerről azt, hogy évekkel ezelőtt szellemvadászként kezdte pályafutását. Azóta kibővítette palettáját és ír sminkekről, szépségápolásról és a mindennapi öltözékeit (outfitjeit) is megosztja a követőivel. Egyik legnépszerűbb sorozata az „Ez tényleg működik?”, amiben gyakran emlegetett praktikákat tesztel. A videóra kattintva megnézheti, hogy néz ki és mivel foglalkozik a közösségimédia-zseni lány.
Itthon is egyre népszerűbbek a vloggerek
A vlogger szó egyébként a videóblogger rövidítése, külföldön így hívják őket, viszont Magyarországon is egyre többel találkozhatunk. Mi most bemutatunk három olyan hölgyet, akik rendszeresen látják el az olvasóikat kisfilmekkel – amikben változatos témákat, például aznap viselt sminkeket, hajfestési praktikákat mutatnak be vagy éppen személyesebb témákat feszegetnek.
The very style blog
Szandra évek óta vezeti The very style blog nevű weboldalát, ahol főleg szépségápolással foglalkozik. Hetente (általában szombatonként) jelentkezik videókkal, amikben bemutatja a sminkjeit, termékekről alkot véleményt és megosztja a legújabb szerzeményeit – legyen szó szépségápolásról vagy divatról. Szandrának több mint 5 ezer feliratkozója van, Youtube csatornája ide kattintva érhető el.
SzilvaleSzilvuple
Szilva Plum Lipstick nevű blogjához készített Youtube-fiókot, ahol több mint 3 ezer ember követi. Főleg sminkeket mutat be, de azokat rendkívül igényesen, közérthetően és minőségi módon teszi. Legutóbb egy vidám nyári sminket osztott meg, amit a lenti videón meg is tekinthet.
Nojko
Nojko sajnos már fél éve nem töltött fel új videót csatornájára, pedig nagyon szerettük nézegetni informatív kisfilmjeit. Reméljük, hogy hamarosan visszatér és szerintünk így van ezzel az 5600 feliratkozója is. Addig is érdemes szemezgetni a régebbi videói közül – rendkívül hasznosak!