Egészséges nasi: zölségchips házilag

Az egyik nagyobb boltban felbukkant a vegyes zöldségchips. Mindez nagyon fiinom, szép és jó, de a tartalmához képest elég borsos ára van. Létezik otthoni verzió is rá. Sima napraforgóolaj helyett kókuszolajat javaslok, ez ugyanis sokkal egészségesebb, ráadásul magasabb hőmérsékleten ég, mint a sima étolaj, ezért többször is használhatjuk nyugodtan.

chips
Fotó: Katuci

Az olajban sütés miatt természsetesen ez a nasi sem nullkalóriás, ha végképp szigorú saját magával, kipróbálhatja a sütőben sütést is, úgy viszont hosszabb idő alatt készül el, és az íze is kicsit más lesz.

Hozzávalók:

zöldségek vegyesen (cékla, zeller, édesburgonya, sárgarépa, paszternák)
kókuszolaj

  1. A megtisztított zöldségeket gyaluval vagy zöldséghámozóval vékony szeletekre vágjuk.
  2. A kókuszolajat felmelegítjük, a lángot közepesre mérsékeljük.
  3. Egyszerre ne tegyünk túl sok zöldséget az olajba. Ha ropogósra sült, szedjük ki papírtörlőre, sózzuk meg, és ropogtassuk.
Mustra

Kérjük, támogasd munkánkat te is azzal, hogy engedélyezed a hirdetések megjelenítését az oldalon. Lapunk bevételi forrását ezek a hirdetések jelentik, így elengedhetetlenek ahhoz, hogy cikkeinket ingyenesen olvashassátok.

A hirdetések megjelenését engedélyezheted külön a Dívány.hu oldalra is, vagy a kiegészítő program teljes kikapcsolásával az összes általad látogatott site-ra.