A H&M évek óta hírhedt arról, hogy előszeretettel másolja le neves designerek és feltörekvő fiatal tervezők pofás, átlagembereknek is befogadhatóbb darabjait. A svéd cég legújabb áldozata a Grant Krajecki által 1998-ban, Los Angelesben alapított Grey Ant nevű márka, melynek székhelye ma már a keleti parton, New Yorkban van. A nyolcvanas évek parti divatjaként indult Grey Ant Amerikában leginkább látványos divatbemutatóiról ismert, tartottak már showt egy autópálya felüljáróján és Ricky Martin táncosaival.
A H&M-nek ezúttal eléggé nyilvánvalóan elnyerte tetszését a fiatalos napszemüvegkollekció, de nem ez az első eset a két cég történetében: amikor 2010-ben a H&M a Lanvinnal kollaborált, akkor is dobott piacra a Grey Ant fekete napszemüvegeivel jelentősen megegyező darabot, ami a svéd márkánál 19.95 dollárba, 4400 forintba, a Grey Ant-nél 229.90-be, 50700 forintba került.
Jó, koppintás, de önnek tetszik egyáltalán a szemüveg?
A H&M legújabb koppintásáról viszont egyértelműen ordít, hogy honnan vette az ihletet, hiszen az egyre népszerűbb Grey Ant keretek lassan státuszszimbólumnak számítanak a tengerentúlon, főleg mióta olyan hírességek jelennek meg a márka szemüvegeiben, mint Kanye West, Beyoncé vagy a Vogue szeptemberi címlapjára választott Lady Gaga. A svédek a Lanvin kollekcióból tanulva most legalább a színeken változtattak valamit, zöldes arany és tengerkék változatban készítették el az eredetileg Grey Ant által tervezett fekete és piros színű napszemüvegeket.