Hatvanhárom év alatt összesen 25184 órát és 53 percet (két évet és kilenc hónapot) töltenek a nők azzal, hogy ruhát, élelmiszert és egyéb háztartási és szépségipari kelléket vásárolnak magunknak és családjuknak - derült ki a OnePoll.com kutatásából, amely 2000 nőt kérdezett meg a vásárlási szokásairól. Az eredmény szerint a nők évente átlagosan 301 alkalommal vásárolnak, ez nagyjából évi 399 órát és 46 percet tesz ki. A kutatás a kirakatbámulásra is kiterjedt - ezt ugyanis egy áltag nő állítólag évente 51 alkalommal teszi. Tizenkét hónap alatt 84 alkalommal vásárolnak élelmiszert, 90-szer pedig azért indulnak útnak, hogy beszerezzék a legutóbb kinézett ruhákat, cipőket, kiegészítőket és dekorkozmetikumokat. Sokszor persze feleslegesen, mert fel sem veszik.
A OnePoll.com szóvivője szerint a férfiak többsége úgy gondolja, hogy a nők csak akkor vásárolnak, ha maguknak akarnak venni valamit, ám ebből a kutatásból kiderült, hogy "rengeteg időt vesz el az életükből az élelmiszerek beszerzése, és ez nagyon fárasztó lehet." [A hatvanhárom évre kiszámolt adatok csak hellyel-közzel állják meg a helyüket, mert nem válunk aktív vásárlóvá, amint megszületünk. Ha pedig húszéves kortól számoljuk, akkor meg kell érnünk a 83. születésnapunkat, amire azért csekély az esély - a szerz.]
Egy átlag nő vásárlási szokásai (éves szinten)
Ruhák - 30 alkalommal, ez összesen 100 órát és 48 órát vesz el az életéből
Cipők - 15 alkalommal, összesen 45 óra és 30 perc
Kiegészítők - 18 alkalommal, össz. 29 óra 31 perc
Élelmiszer - 84 alkalommal, össz. 94 óra és 55 perc
Könyvek - 57 alkalommal, összesen 31 óra és 21 perc
Szépségápolási termékek - 27 alkalommal, 17 óra és 33 perc
Ajándékok - 19 alkalommal, 36 óra és 17 perc
Kirakatbámulás - 51 alkalommal, 48 óra és 51 perc