Éppen egy éve annak, hogy a tudósítások Emma Watsont a Chanellel hozták hírbe, hát most már tudjuk, hogy nem sok alapja volt. Valami egyéb jött össze a Harry Potter filmek első számú női szereplőjének: a patinás francia divatház helyett egy szintén nagymúltú, de angol cég, a Burberry fényképeztette le Mario Testinóval a főállásban 8 éve Hermione Grangerként dolgozó tinédzsersztárt. Az egyik új fotót fent egy régi Harry Potter-kép mellé illesztettük oda, hogy még jobban látsszon, mennyit változott azóta a már 19 éves hölgy.
A Burberry kampányfelelősei egyébként is imádnak fiatal brit színészekkel reklámozni, és jól is teszik, ha ismert modellekkel és sztárfotósokkal próbálják feldobni képeiket, hiszen maga a termék nem sokat változik kollekcióról kollekcióra. Persze a 153 éve alapított Burberry klasszikus kockás mintáján és elegáns kabátjain őrültség is lenne túl sokat variálni, elég egy olyan izgalmas figurát bújtatni beléjük, mint Emma Watson. Az ilyenkor a cég részéről kötelező ajnározás szerint a fiatal színésznő "klasszikus szépség, fantasztikus személyiség, de közben menő és modern is". Önnek hogyan tetszik jobban? Boszorkányjelmezben vagy modellként?