Az E.ON Hungária Csoport közleménye jó hírt jelent azoknak, akiknek otthonában elővigyázatosságból átmenetileg kikapcsolták a szolgáltatást. Eszerint az árhullám levonulásával megkezdték az árvíz miatt kikapcsolt szolgáltatási helyeken az áramellátás visszaállítását.
A vállalatnak összesen több mint 220 helyen kellett biztonsági okokból kikapcsolnia az áramszolgáltatást, ami több, mint 2200 ügyfelet érintett. Be kellett avatkozniuk többek között Esztergomban, Kisorosziban, Nagymaroson, Pilismaróton, Szentendrén, Budakalászon és Budapest több kerületében is.
Az energiacég szakemberei folyamatosan figyelik a Duna apadását, és ha a vízállás lehetővé teszi az elektromos berendezések biztonságos beindítását, azonnal visszaállítják az áramszolgáltatást. A visszakapcsolás a legtöbb esetben automatikusan történik
– áll a közleményben
Érdemes figyelni a villanyórára
Az E.ON arra kéri az ügyfeleket, ellenőrizzék ingatlanjainkban, hogy az árvíz miatt víz alá került-e a villanyórájuk vagy más elektronikai berendezésük, ilyenek lehetnek a konnektorok és a csatlakozók is. Ha így történt, és a belső áramhálózat elázott, akkor először regisztrált villanyszerelőt kell hívni, aki ellenőrzi a mérőórát és azt is, hogy biztonságos-e visszaállítani a szolgáltatást. Ezután az ügyfélnek kell kérnie a visszakapcsolást az E.ON ügyfélszolgálatától. Telefonos egyeztetést követően ezt elvégzik a szakemberek, az egyeztetett időpontban az ingatlanban kell tartózkodni, mert csak így állítható vissza az áramszolgáltatás.
Az érintettek számára a visszakapcsolás menetéről részletes tájékoztatás érhető el az E.ON weboldalán.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés