Ahogy arról a Díványon már több ízben is beszámoltunk, június 30-tól az E.ON Áramszolgáltató Kft. beleolvad az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-be, így ez utóbbi cég válik az egyetlen és egyetemes árampiaci szolgáltatóvá.
A szolgáltató változása a Dunántúlon élők mellett az OPUS Titász tiszántúli ügyfeleit érinti. A villamos energia ára nem változik.
Az ügyintézés két hétig csak online lesz elérhető
Az átállás érinti a személyes, a telefonos, valamint az online ügyfélszolgálati és a mobilapplikációs ügyintézést is. A szolgáltató változást követően az MVM Nexttől érkező első számlák az átállások miatt várhatóan a megszokott időpontnál később érkeznek, így ezen számlák fizetési határideje is megváltozik a korábbiakhoz képest.
A korábbi E.ON irodák helyett az MVM úgy helyszíneken biztosít majd személyes ügyintézésre lehetőséget az érintett településeken.
Online app segíti az ügyintézést
Bár az első hírek arról szóltak, hogy az áramfogyasztást sem lehet majd a kéthetes átállás során bediktálni, az ezzel kapcsolatos ügyintézésről a napokban jó hírt közölt az MVM. A mérőóra-állások online rögzítésére továbbra is lehetőségük lesz az ügyfeleknek.
Mivel a személyes és telefonos ügyintézés várhatóan két héten át elérhetetlen lesz, azok, akik nem gondoskodtak a mérőóra-állás bediktálásáról június 26-ig, és a későbbiekben ezt nem teszik meg online formában, résszámlát kapnak majd kézhez a leállás végét követően.
Az MVM felhívta a figyelmet a megváltozott felhasználó-azonosítókra is. A későbbi diktálások során egyes felhasználóknak ezt módosítaniuk kell az online applikációjukban.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés