Biztosan sokan meghatódnak majd Moz, a szörny és a hétéves kis barátjának történetén, mert a brit áruházlánc továbbra sem akar változtatni a bevált recepten, és könnyfakasztó reklámmal jelzi, hogy szezon van. A kisfilmet az Oscar-díjas Michel Gondry rendezte, és alatta a Beatles Golden Slumbers című száma szól az Elbow feldolgozásában.
A Daily Mail szerint a karácsony kampány persze nemcsak egy reklámból áll, a többmillió fontos költségvetésbe az is belefért, hogy Moz saját kollekciót kapjon könyvvel és plüssfigurával együtt, és az Oxford Streeten állítólag személyesen is lehet találkozni a szörnnyel, az eladásokból befolyt összeg egy része pedig a Barnardo's alapítvány kapja meg.
Craig Inglis, a John Lewis munkatársa szerint a reklám azt mutatja be, hogy milyen ereje van a gyerekek fantáziájának és az igaz barátságnak, és - mily meglepő - ezzel a kampányért felelős Adam & Eve/DDB ügynökség vezetőkreatívja, Richard Brim is egyetért.
Michel Gondry, aki videokliprendezőként lett ismert, majd bezsebelt egy Oscar-díjat az Egy makulátlan elme örök ragyogása forgatókönyvéért, pedig természetesen óriási megtiszteltetésnek élte meg, hogy ő rendezhette a kisfilmet. "Amikor elmondtam a volt barátnőmnek, hogy engem bíztak meg a következő John Lewis reklám rendezésével, akkor figyelmeztetett, hogy nem lesz könnyű dolgom, mert a JL reklámoknak tényleg meg kell ríkatnia az embereket. Múlt héten megmutattam neki a kész hirdetést, és megkönnyezte. Huh!" - nyilatkozta Gondry.