Önnek is aldis Martello kávégépe van? És önnek se sikerül már másfél hete kapszulát vásárolnia hozzá? Ha rápillant az Aldi Facebook oldalára, akkor láthatja, nincs egyedül: több mint egy hete tart az a panaszáradat, amivel a fogyasztók elárasztják az üzletláncot.
A csak az Aldi által forgalmazott Martello márkanevű kapszulás kávéfőzőgéphez ugyanis csak az Aldinál lehet beleillő kávékapszulát vásárolni. Illetve a probléma pont az, hogy csak lehetne, ha nem fogyott volna el már november végén az összes üzletükből.
A kávéelvonási tünetektől szenvedő vásárló pedig azóta vadássza különböző Aldi üzletekben, de nem talál sehol utánpótlást, és mivel az eladók sem tudják, mikor érkezik, így nem marad más csatornája, mint hogy a Facebook oldalon adja ki a dühét. Például ilyen kérdésekkel:
Az Aldi ugyan kommentekben válaszolgat (ebben szállítási fennakadásra hivatkoznak), de az első visszajelzések óta sem adtak ki hivatalos közleményt arról, hogy mi is történt pontosan és meddig tart ez az állapot. Ezért megkerestük Pákolicz Attilát, az áruházlánc kommunikációs ügynökségének vezetőjét, akitől szerettük volna megtudni, mikorra várható a helyzet megoldása.
"A Martello kávékapszulák esetében beszállítói nehézségekkel küzdünk, a termék sajnos rajtunk kívül álló okok miatt nem érkezett meg áruházainkba. Bár megrendelésünket folyamatosan leadtuk a magyarországi igények alapján, a gyártó sajnos minket sem tájékoztatott időben és megfelelően a fennálló nehézségekről. Vásárlóink elégedettsége nagyon fontos számunkra, a kapszulákkal kapcsolatos panaszokat kiemelt fontossággal kezeljük, és kollégáinkkal mindent megteszünk azért, hogy a problémát mielőbb megoldjuk. Jelenlegi információnk alapján hamarosan nagyobb szállítmány érkezik és a következő hetekben vásárlóink számára is elérhetővé válnak a kapszulás kávék. Minderről weboldalunkon azonnal tájékoztatni fogjuk vásárlóinkat, akiknek türelmét és megértését ezúton is köszönjük."
Azokat a vásárlói kérdéseket is tolmácsoltuk, miszerint használható-e más kapszula is a kávégéphez, vagy visszaviheti-e az vásárló, aki megunta a várakozást, de mint kiderült, erre csak korlátozott lehetőség van:
"A Martello kapszulás kávéfőzőhöz kizárólag a Martello kapszula használható. Az ALDI régóta élő elégedettségi garanciája erre a készülékre is vonatkozik: a vásárlástól számított két hónapon belül a vásárlást igazoló blokk ellenében a termék árát az ALDI visszatéríti, ha a vásárló bármilyen okból meggondolja magát, függetlenül attól, hogy hányszor használták a készüléket."