A londoni Osborne Ross készítette el a brit királyi posta felkérésére azt a hat bélyeget, amivel a jövőben a gyerekeket szeretnék megnyerni. Az állatokat úgy rajzolták meg, hogy felragasztva azt az érzetet keltsék, mintha a borítékba kapaszkodnának vagy azon lógnának. A Dezeen cikkéből az is kiderül, a posta utasítása elég lényegre törő volt: tervezzenek valami olyat, amit eddig még senki, és amit a kisebbek is szeretni fognak majd.
Azt a Royal Mail illetékesei szabták meg, milyen színeket használhatnak és hol kell elhelyezkedniük a bélyegeknek a borítékokon. Az is kiderült, hogy számos változat készült, de a győztesként kikerülő volt az egyetlen, amit mindenki az elejétől kezdve imádott. A cég és a posta kapcsolata nem új keletű: készítettek már közösen veszélyeztetett rovarokat ábrázoló és karácsonyi bélyegsorozatot is nekik.