Már a műanyag dobozban árult, előre meghámozott narancs is sokaknál kiverte a biztosítékot, de azóta megérkezett a felezett avokádó, melyet egy elégedetlen vásárló tett fel a Sobeys' cég oldalára. Az illető arra kereste a választ, miért is van szükség műanyag és papír csomagolásra, amikor az avokádónak van egy tökéletes, ráadásul maximálisan lebomló csomagolása: a saját héja. A vevő arról faggatta a céget, mivel indokolják ezt a fajta kiszerelést?
Elfogadható a cég magyarázata?
A cég természetesen azonnal reagált a megkeresésre és válaszában azzal indokolta a meglepő csomagolást, hogy azokat célozzák vele, akik még nem ettek avokádót, és esetleg nem tudják, mikor elég érett a fogyasztáshoz, és hogyan kezdjenek hozzá. "Ez a megoldás kiküszöböli a találgatásokat, mikor kellően fogyasztásra alkalmas a termék, és segít azoknak, akik nem rutinosak a pucolásban és a magozásban. A csomagolás frissen tartja a gyümölcsöt, és megakadályozza a barnulást a fogyasztása előtt."
A cég hozzátette, hogy ilyen módon az avokádó 55 napon át áll el, felbontás után viszont 12 órán belül el kell fogyasztani, mert megbarnul. A cégnek nem ez az első furcsa húzása, tavaly vízben áztatott spárgát dobtak piacra, amin szintén sokan fennakadtak.