Micra - nem a méret a lényeg!

Olvasási idő kb. 2 perc

Városi legenda csak, hogy nagy autóval könnyebben boldogulsz. Az igazi kozmopoliták a falatnyi aszfaltfalókra szavaznak, főleg, ha a fogyasztás és a parkolóhely méretéről veszünk mértéket.

Parányi praktikáival méltán érdemelte ki az új Nissan Micra a városi vezetők nagyrabecsülését. A dugókban is kényelmesen élhető belső tere a vezető kényelmét szolgáló műszerfal kialakításával valóban túlszárnyalta elődjét, de fejlesztései mellett is hű maradt a tervezői elsődleges célkitűzéséhez. Naprakész szépészeti átalakításával  - megtartva kis méretét -, egy merészebb és tömörebb az erőteljesen lekerekített övvonallal gyarapodott, a küszöbök feletti határozott élbehúzással pedig óriásit nőtt design megjelenése.

A városi vezetők nagyrabecsülését még sem elsősorban külsejével, hanem technikai fejlesztéseivel vívhatja ki. A kategóriájában legjobb körkörös kilátással bíró Micra új elektromos szervokormányt kapott, ami a legkisebb, mindössze 4,65m sugarú fordulókör elérését teszi lehetővé.

Verhetetlen manőverező készségét a szűk városi utakon tovább erősíti elektronikus menetstabilitás-programja (ESP) és az egy gombnyomással bekapcsolható parkolóhely-mérő rendszere (PMS). Segítségével tájékoztatást kaphatunk a szóba jöhető parkolóhelyek méretéről és megtudhatjuk, érdemes-e parkolni, vagy sem.

A kis méret további előnyét élvezhetjük az új Nissan Micra alacsony fenntartási költségei által. A kivételesen kedvezőüzemanyag-fogyasztás 1,2 literes benzinmotorjának köszönhetően, átlagos vegyes fogyasztással csak 5 l/100 km. A kisebb motor olcsóbb szervizelést igényel, mint egyenlő ellenfélnek számít a hasonló méretű dízelautók mellett. A Nissan Micra kiállja a próbát a nagyvárosi élet óriásra növekedett követelményrendszerében.

Ezt a cikket nem a Dívány szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Oszd meg másokkal is!
Érdekességek