A frissen felújított 1961-es Rover P4 már nem csak a kilométereket falja, de a szalonspiccet is garantálja – adja hírül az Automotto.com. A csomagtartót felnyitva egy komplett bárpult gördül elénk, poharakkal, segédeszközökkel és minden olyan felszereléssel, ami a minőségi gin-fogyasztás elengedhetetlen kellékei. A ginkirály nem titkolt szándéka a reklámkampány, és az, hogy a gin-mobil a cég totemállata legyen. A kocsi hatvanas évekbeli hangulata és a gin egyedi íze kiegészítik egymást, így óriási a kísértés, hogy a sofőr megtapasztalja a vezetés közbeni ginezés egyedi örömeit.
A vezetés alatti alkoholfogyasztás természetesen még mindig tilos, de az nem, hogy egy négy keréken guruló gines üvegben közlekedjünk, kortyolás nélkül. A Hendrick's gin a skót William Grant & Sons legendás terméke. A hagyományos boróka mellett uborkát is tartalmaz, mindez egy gusztusos, sötétbarna gyógyszerészüveg-stílusú palackban kerül a boltok polcaira. A kocsi egy ideális piknik kelléke és a minőségi ginfogyasztás guruló nagykövete, mind színében, mind kialakításában. Már maga a márka megjelenése is különleges vizuális élmény, melyet a reklámszakértő, Steven Grasse teremtett.
Meztelen nőkből és a viktoriánus kor jellegzetességeiből alkotott montázs pereg előttünk: lepkék, lovagok, harsonák, gépek és rózsák hemzsegnek a plakátokon. A Hendrick's számos egyedi hangulatú koktélversenyt rendezett már a cég égisze alatt, hatalmas szakmai visszhanggal, ám az a tény, hogy az embléma már kerekeken is gurul, mindenképpen mérföldkőnek számít.