A nemzetközi szállásközvetítőnek már nem ez az első botránya.
Nem bánik kesztyűs kézzel a szálláshelyekkel a Booking
Tavaly a velük partnerségben álló szálláshelyek panaszolták be a Bookingot, miután nem kapták meg a nekik járó pénzt az oldalon keresztül intézett foglalások után, most pedig egy újabb ügy árnyékolja be a nemzetközi szállásközvetítő cég működését. Mint azt az Economx.hu megírta, a cég ezúttal szálláshelyeket tiltott le: olyan hibásan kiállított számlák kifizetését kérte a szállásadóktól, amelyeket már előzetesen levont tőlük.
Vagyis a már levont jutalékot kiszámlázta, majd késedelmes fizetésre hivatkozva letiltotta azokat, csak mert a szálláshelyek nem akartak duplán fizetni.
A Spabook által megkapott levelezésből kiderült, hogy a szállásadó nem hagyta figyelmen kívül a Booking jelzéseit az általa késedelmesnek tartott fizetéssel kapcsolatban, hanem e-mailben adott magyarázatot a helyzetre, ám végül automatikus üzenetben tájékoztatták arról, hogy letiltották. Mint írták, van olyan, a Booking rendszerében felfüggesztett szálláshely is, amelynek a szállásközvetítő fél éve tartozik,
ennek ellenére követeli tőle a már előre levont jutalékot.
A cikk szerint a jelenség nem csak hazai, külföldön is előfordultak már hasonló esetek. Miután ezek a szállások jelenleg nem látszanak a Booking rendszerében, az érintett szállásadók azon a platformon nem is tudnak vendégeket fogadni.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés