SZÜLŐSÉG

Hogyan éljük túl a szilvesztert?

2007. december 29., szombat 09:33

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, nekem így 31 évesen (úristen, most leszek 32!) már valahogy elfogyott a hajnalig tartó, iszunk-hányunk-belefekszünk jellegű lendület. Jó esetben képes vagyok éjjel 1-ig ébren maradni, és egy koktéllal a kezemben bólogatni a zenére, illetve a beszélgetőpartnerek végszavaira - hallani úgyse hallom, hogy mit mondanak, mert hangos a zene.


Utoljára a Miléneum évében voltam annyira bátor/elkeseredett, hogy nyilvános szilveszteri buliba menjek, miszerint - ha jól emlékszem - PestiEst szilveszter volt, de lehet, hogy Sziget. Mindenesetre az éjfél az Almássy téri művház büféje előtti sorban ért, ahol egy szőkített hajú autósműsor-vezetővel és törpespicc-tulajdonossal támasztottuk a pultot abbéli reményünkben, hogy még idén pezsgőhöz jutunk. Nem így történt.

Azóta kizárólag házibulikba vagyok hajlandó szilveszterileg ellátogatni, ahol legalább a szeszhez történő hozzáférés zavartalanul biztosított, plusz a barátaim alkotják a környezetet. Persze a gyermek születésével ez is módosult, konkrétan tavaly szilveszterkor itthon ültünk és a tévében a Madonna-koncertet néztük, de Panka üvöltése elnyomta a soundtracket.

Idén talán sikerül anyámra lőcsölni a gyermeket, úgyhogy ismét házibuli van tervbe véve. Egyelőre persze az megy, hogy a barátaim böködik egymást, hogy "te, nem akarsz bulit rendezni szilveszterkor?" - mert ugye senki sem szeretne január elsején pezsgőtócsába kövült üvegcserepeket szedegetni a nappali parkettjáról. Mindenesetre azt már eldöntöttem, hogy csak olyan házibuliba megyek, ahonnét haza tudok gyalogolni.

Próbáltatok már taxit hívni szilveszter éjszakáján? A nagy társaságokat gyakorlatilag lehetetlen felhívni, de ha sikerül, akkor is húsz percre ígérnek autót. Így hát aztán a taxizás mint közlekedési mód ezen az éjszakán felejtős. Marad a saját autó (ha van, plusz antialkoholista sofőr hozzá), a bkv (csak bátraknak) vagy a saját láb, ha nincs túl messze a célpont.

Szintén előzetes szervezést igényel a fogyasztani vágyott alkohol beszerzése, ha nem akartok úgy járni, mint én 2000. első perceiben. A legcélszerűbb, ha rögtön két üveg pezsgővel/borral/stb. állítunk be a címre, így ha egyet ellopnak tanult barátaink, nekünk még mindig marad egy másik. Plusz ugye hosszú az éjszaka, és a végére úgyis csak édes vörösbor meg házipálinka marad majd.

A nyilvános bulikkal szemben a házibulik nagy előnye, hogy egyrészt lehet főzni, másrészt örülnek, ha hazulról viszünk virslit, lencsét, sütit, vagy bármi ehetőt. Ne feledkezzünk meg a táplálkozásról a buli előtt és alatt sem, ha nem akarjuk a nagy  fehér buszt vezetve kezdeni az évet. Ugyanez vonatkozik a hidratálásra: ha két alkoholos ital között mindig iszunk egy nem-alkoholosat, tovább bírjuk és határozottan szebbek leszünk másnap.

Amennyiben súlyos elhajlásra van kilátás, vegyünk otthonra egy üveg Gatorade-et és pár banánt, hogy az alkohol által kilúgozott vitaminokat másnap pótolni tudjuk majd. Persze némi aszpirin sem árt, az igazán profik pedig kissé égett pirítóssal kezdik a másnapot. De az a legjobb, ha nem rúgunk be nagyon, hiszen azt tartja a babona, hogy egész évünk olyan lesz, amilyen az első napja.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2008.01.03 19:01:55Alvomacko

    huhhh: a barnákat én is mindig visszacsomagoltam, mert nem szerettem. Aztán gondosan odavezettem az apukámat ahol azok laktak a fán... Amikor meg bejött a csoki bevonatos, akkor azokba meg ugye beleharaptam és úgy csomagoltam vissza... Vendéget veszélyes volt a fáról kínálni. :-)

  • 2008.01.03 19:13:30Guruljka

    szövetszöcske, mifelénk a nyúl nyuszog! Amit a nyusz-nyusz hangsor kimondásában valósít meg! Volt egy személyes és kedves ismerősöm: név szerint Fáncsi. Kamaszkoromban ő volt a házunk környékén a legbarátságosabb beszélégetőpartnerem, úgyhogy a véleményem tény, tény, tény;)

  • 2008.01.03 19:49:17cozumel

    A nyul az nyuszog.

    A valosagban meg kurvara csendben van:-)

    Gyerekkoromban a szomszedunk tartott nyuszikat, bemehettunk a nyulolba megetetni oket. Hat en az evek soran egy budos kummantast nem hallottam toluk.



    A barna szaloncukrokat en is mindig visszacsomagoltam:-)



  • 2008.01.03 20:03:28huhhh

    Tegye fel a kezét, aki szerette a meztelen barna szaloncukrot. :)))

  • 2008.01.03 20:03:47Dexter68

    eino: Lakótelepi tsávó vagyok... bár zöldövezetben nőttem fel :o)

  • 2008.01.03 20:07:23Dexter68

    én még sosem ettem meztelenül szaloncukrot... de mivel nem szeretem (nincs sajtos-sonkás és kóbászos), így nem próbálom ki.

  • 2008.01.03 20:10:37huhhh

    Dextrer68 :))))))

    Minek kell mingyár rosszra gondolni? :))) Nem azt írtam, hogy "szerette meztelen a barna szaloncukrot", hanem "szerette a meztelen barna szaloncukrot". :))

    Bár szerintem a meztelen barna szaloncukor akkor is rémes lett volna, ha meztelenül próbálom enni. :))

    Annak azért örülök, hogy nemcsak én voltam visszacsomagolós. :))

  • 2008.01.03 20:11:42huhhh

    Dextrer = Dexter, bocs.

  • 2008.01.03 20:25:22Alvomacko

    huhhh: de én ma már azt is megenném, csak hadd ehessek meztelen szaloncukrot egy kicsit! :-)

  • 2008.01.03 20:32:14huhhh

    Ennnnnyire nem szépítheti meg a múltat az idő. :))

  • 2008.01.03 21:25:54Nilüfer

    Na, végra újra ide jutottam:D elmaradt az esti vízitorna,üzemzavar miatt:DD minden rosszban van valami jó:DD

    Két kutya..éppen most beteg az egyik, nagyon erős szorulása van, remélem, a paraffinolaj segít rajta:( Nem szabdna csontot kapnia, de a szépuram " hadd legyen neki is karácsony" címmel a kocsonyahús csontot odaadta neki:(((((((

    A négy macska közül is gyakran van sebesült, elég harciasak.Pl az egyik mezei nyulat is fogott már:)



    Ja, és van egy teknős is, 15 éves, és tavaly tojt is négyet:DD Szabadon él a nappaliban, de szobatiszta:)



    Begyszli, hogy milyen gyorsan hozok ítéletet, azt ügye válogatja, van , hogy 10 perc, de van, hogy három év:))

    a ma délutáni 10 perces votl csak írásba is foglaltam, ezzel elment kb további 20 perc:)) de ez egy tartozáselismerős ítélet volt:DDDDDDD







  • 2008.01.03 21:29:36huhhh

    Nilüfer, nem mondod, hogy vízitornára jársz???? Én is! És imádom! Csak nálunk flancolósan aquafitnesnek hívják. :))

  • 2008.01.03 21:35:11Nilüfer

    Huhh, már negyedik éve járok, eleinte heti háromszor, mostanáéban heti kétszer,,és nagyon sirály:DDDDD

  • 2008.01.03 21:37:11Nilüfer

    Bicajozni is szeretek:))))

  • 2008.01.03 21:40:07huhhh

    Nilüfer, én kicsit több, mint három éve. Eleinte egyszer, most már elég régóta kétszer (néha-néha kimarad). Hétvégén a nagyobbik lányom is jön velem, neki is nagyon tetszik. Lehet, hogy idén áttérek a háromra, aztán menthetetlenül függő leszek.:)) Mert tényleg nagyon klassz.

  • 2008.01.03 21:54:02Nilüfer

    nahát:D velem meg a kicsim jár két éve:)) De ő mindig, gerincferdülése volt, kijavult a vízitornától, igaz, ő az utolsó negyedórában intenzíven úszik, amig én már csak levezetek:)Én utána úszom:DDD

    Szárazon ennyi mozgástól 20 perc alatt kétszer halnék meg:DDDD

  • 2008.01.03 22:15:07Dexter68

    Én meg vettem karira a nejemnek egy pár nordicwalking botot, hogy legyen neki is. Remélem, hamarosan már együtt csattogunk :o)

  • 2008.01.03 22:57:04cantaloupe

    Azert megmondom oszinten, a valaszreakciok jobban atestek a lo tulso oldalara, mint Okoska sommas velemenye.



    Okoska mindossze annyit mondott, hogy rossz lehet annak, aki nem tud unnepelni. Igaz, nem volt politikailag korrekt-jaj, aki itt egyszer hibazik PC-ugyben, arrol nem szallnak le soha- de az o velemenye.



    Nyilvan senki nem gondolja, hogy ket pici, lazas baba mellol is el kell szokni bulizni, vagy muszaj unnepelni a szilvesztert, mindenkinek, ugyanugy.



    Viszont elgondolkodtato, mennyi es mekkora volumenu heves reakcio erkezett erre. ez azt jelenti, hogy van, akinek virtualisan a tyukszemere leptek, gondolom...en igenis, sok olyan csaladot latok, ahol a gyerekek megszuletese utan a papa-mama-gyerekek felallas van minden egyes unnepkor, a barati kor es a bulizas nemhogy csokken (ami normalis), de teljesen le is epul.



    En sem szeretnek igy elni, bevallom, hogy csak 2-3 ember korul forogjon az eletem....s ez nem azt jelenti, hogy aki a mostani szilvesztert kettesben, gyerekekkel, buli es trombita nelkul unnepelte, az SZANALMAS es GAZ, csak azt, hogy gyerekkel sem muszaj beszukulni a tarsasagi eletnek. ;)

  • 2008.01.03 23:03:32cantaloupe

    Ami meg szerintem kihozta Okoskabol -es belolem is egy picit- az oroszlant, az a kezdo mondat volt...az uristenezes a kemeny 32 ev felett.



    Sajnalom, de en sem birom az ok nelkuli nyavogast, panaszkodast, besavanyodast. Nem kell eljarni bulizni, de az, hogy 32 evesen valaki fel labbal all lelkileg a sirban, az minden, csak nem normalis.

  • 2008.01.03 23:09:56cozumel

    Cantaloupe!



    Az a jelenseg, amit irsz, sajnos, letezik. Sokan tenyleg teljesen beszukulnek, pedig tehetnenek rola, hogy ne igy legyen.



    Ugyanakkor letezik az Okoska-jelenseg is, konkretan az, hogy egy gyermektelen csaj azt hiszi, ez MINDIG ES MINDENKIVEL igy van, de bezzeg o majd mashogy csinalja....Es anelkul, hogy tudna barmit az itt posztolok szokasairol, jol megmondja a tutit....



    Kicsit tulteng az utobbi idoben az Okoska-jelenseg a Porontyon. Kicsit kezd elegunk lenni belole-asszem jo nehany ember neveben kijelenthetem nyugodtan. A sokadik okoska-szindromas hsz utan pedig meg a leghiggadtabbak is sarokba vagjak a piszit. Mert annyira meg ok sem punnyadtak be, hogy SZANALMAS modon elturjek, hogy naponta a pofajukba olvassak a mocskot.

  • 2008.01.03 23:15:50cozumel

    Cantaloupe



    Na ettol viszon nekem is egnek all a hajam...

    De konyorgom, az is luzer, aki mondjuk 22 evesen sem szeretett bulizni?

    Mert nem kedveli a zajt/tomeget/dohanyfustot/mesterseges fenyeket/alkoholt/popularis zenet....sorolhatnam.



    Ezzel szemben szuper jo barati tarsasaggal jar turazni, viziturazni, hegyetmaszni, 3 gyerekes anyakent is?



    Szoval a hulye altalanositassal van baj, mint mindig.



  • 2008.01.03 23:17:23druantia

    Engem nem az zavar, ha valaki leír valami csúnyán offenzívat. Az zavar, ha utána nem lehet vele tisztázni, hogy mi miért nem volt oké. Egyszer, még az elején, mielőtt begyakoroltam volna (úgy-ahogy) a PC kommentelés technikáját, én is mondtam valami iszonyú korlátolt dolgot. Konkrétan talán az első abortuszos topiknál vittem magam túlzásba. De ahogy később mások más szemszögből is megvilágították a dolgot, képes voltam magamat felülbírálni és megváltoztatni a véleményemet.



    Na, ebből csak azt akarom kihozni, hogy engem az az utólag odavetett "SZÁNALMAS" zaklatott fel kissé. Annikával kapcsolatban meg szavam sincs. Nem érdemes...

  • 2008.01.03 23:22:12cantaloupe

    Cozumel, nekem meg az nem tetszett, amikor egyvalaki megy itt a politikai korrekt aramlattal szemben, vallalja, hogy ebben az esetben az o velemenye extrem, sommas-erre huszan ravetik magukat es egyutt elkezdik rugdalni.



    Olvasd el meg egyszer Okoska szosszenetet, ami utan nagy betukkel ki volt irva, hogy SZERINTEM. Es utana olvasd el azt a szitokaradatot, amit kapott. Valoban ezt erdemelte, amit aranyaiban kapott?



    Nalam ilyenkor bekapcsol a testor-mechanizmus, talan mert en is sokszor logtam ki a sorbol es nem vagyok egy simulekony, bologatos tipus - es nem szeretem nezni, ahogy szazat belerugnak abba, aki egyet csipett.



    Es most mondd, a fenti velemenyek alapjan szerinted Okoskanak az a benyomasa, hogy jajj, tevedtem, itt csupa boldog, joszivu, vidam anyuka irogat, dehogy is kell a buli? Szerintem az itteni velemenyek csak megerositettek Okoska prekoncepciojat.



    Mondjuk ebben nemcsak mi, kommentelok, hanem a Poronty is hibas, mert nemelyik vitaindito olyan serto es sarkos (vagy 32 eves savanyu venlany, vagy bulizo ven banya, kozeput ugye veletlenul sincs), hogy valakinek beletalal kozepre es jol kikel magabol. Most Okoska volt ez a szemely, maskor meg mas lesz. :)



    Es szerintem, barmennyire utaljak itt sokan a Poronty "uj kemeny magjat", ettol eletszeru. Mindig lesz valaki, aki az adott temaban picit mashogy, arral szemben gondolkodik, vagy indulatokat valt ki belole. Ilyenek vagyunk, IRL is.

  • 2008.01.03 23:32:02cantaloupe

    Druantia: de ettol vagy emberi! Hogy vannak temak, amik iszonyatos es nem PC-indulatokat keltenek benned. Ettol vagy egyeniseg is.



    Nem azt mondom, hogy direkt sertegessuk egymast, de en jobban szeretem, ha valaki (szamolva azzal, hogy le lesz hurrogva) vallalja magat, mint a folytonos nyalizast, jopofizast.

    Igen, vannak itt vitak, de hozzad hasonloan en orulok ezeknek, mert ide azert eleg nyitott, intellektualis reteg jar, tehat pozitiv, konstruktiv ertelemben vitazunk. Ezt nem szabad a veszekedessel keverni. Itt viszont most ehelyett "tapossuk meg egyutt Okoskat"-mozgalom lett belole.





    Olyat meg itt nem lattam, hogy ha valaki kerdezett valakit, nem lett ra volna minimum egy napon belul minimum egy valasz, tanacs, es ez a legfontosabb. :)

  • 2008.01.03 23:36:32cantaloupe

    Cozumel: a buli nem egyenlo felreszegen tehcnozenere vonaglassal. A buli nekem egy tag fogalom, amibe beletartozik egy gorogsalis-uditoleves grillezes, egy orakig tarto tarsasjatek-buli, kozos kirandulas, hazibuli. Lenyeg az, hogy egy csomo ember (barat) egyutt csinaljon valamit, ami osszekoti oket es mindenki jol erezze magat.



    Es akinek ez kimarad(t) az eletebol, az -velemenyem szerint- sokat mulasztott.

  • 2008.01.03 23:40:29cozumel

    Mindez ok lenne Cantaloupe, de az okoskak abszolut nem mashogy gondolkodok, konyorgom!



    Pont ugyanugy tucatgondolkodo, csak az o tucatja esetleg nem a Porontyon letezik legtobbszor.



    Nekem mar a hajam egnek all a "tudom, hogy mostanaba nem trendi" felvezetesu mondandoktol, mert ezt rendszeresen koveti egy onigazolas, hogy egyreszt en aztan kurvara nem allok be a sorba, masreszt pedig kurvara igen, csak eppen egy masik sorba.



    Tucatjaval vannak Okoskak, akik ugy latjak, az anyasag egyenlo a punnyadtsaggal (es igen, a Poronty neha elkepeszto kozhelyekkel erositi meg oket ebben a hitben), nem mondott o semmi ujat, vagy arral szembenit, legfeljebb nem a megfelelo folyoba lepett.



    Ez pedig az en szememben nem egy bolcs dolog...Mondjuk Te odamennel egy "Hatvan felettiek, beszelgessunk" topikba, es jol beolvasnal, hogy milyen balf.szul osztjak be a nyugdijjukat? Az forradalmian uj gondolat lenne???

  • 2008.01.03 23:45:55cozumel

    Jaj Cantaloupe, hat persze, hogy buli van szazfele, mint ahogy sokan le is irtak, hogyan fognak szilveszterezni szuk haveri korben, tarsasjatekkal, hazimozizassal, dumcsizassal!



    Na pont oket sajnalta le Okoska....



    (A technos bulikat nem ismerem, tudod, en mar fel labbal a sirban, igy 37 kornyeken...:D)



    Amit Druantianak irtal: Igazad van, mindenkinek vannak bizonyos temak, amikben eleg konkret es nehezen megingathato velemenyt vallanak. De ezt azert lehet kozolni a masik lesajnalasa nelkul ugye? szerintem ennyi piszi meg belefer...

  • 2008.01.03 23:46:12druantia

    Így utólag azért már tényleg nagyon sajnálom, hogy lecsaptam Okoska magas labdáját. Cantaloupe, értelek, és igazat is adok neked, de azért ismerjük el Okoska is odatette a magáét. Ha Okoska okoska, akkor tudnia kellett, hogy amit ír, az indulatokat fog gerjeszteni, mert tényleg nagyon durván és sarkosan fogalmazott. Ezt a reakciót azért tényleg nehéz lett volna előre megjósolni, de a többieket (és persze magamat is :)) megértem.

  • 2008.01.03 23:50:38cantaloupe

    Nezd, cozumel, nem latok bele Okoska fejebe, de en olyat nem olvastam tole, hogy az anyasag egyenlo a punnyadtsaggal! Mar bocs, de ezt te magyarazod bele...ime az idezet, emlekeztetoul:

    -----



    Szerintem is gáz, ha 30 (40) évesen már "csak csendben" szeretne valaki üldögélni. A szilveszter (is) egy alkalom arra, h. a barátságokat elmélyítsük. Az is gáz, ha valaki rosszul érzi magát a barátai körében... És a szilveszter során sem kötelező részegeskedni.



    Alig várom már az estét. Amikor is eszünk-iszunk-játszunk. Éjfélkor pedig lemegyünk a ház elé és fellőjük a tüzijátékokat (a petárda uis be van tiltva).

    ----



    Na most, ennek melyik resze mondja ki, hogy az anyasag egyenlo a punnyadsaggal? Vagy hogy harsonaval, diszkoban lehet csak unnepelni? Vagy hogy KOTELEZO unnepelni?



    Igen, irhatta volna ugy is, hogy sajnalja azokat, akik csak egy helyben, a csaladjuk koreben topognak es nem tornek ki ebbol neha, hogy baratokkal jol erezzek magukat-ez politikailag korrektebb, de a lenyeg ugyanaz.



    Nem kezdett szemelyeskedni, csak leirta, hogy o nem tudna igy elni. Hat ez az a nagy bun, amiert utana huszan rugtak bele?



    Az meg hab a tortan, hogy a tudnek mondani konkret szemelyeket a szapulok kozul, aki mas temaban ugyanolyan szuklatokoruan szoltak hozza, mint itt Okoska...csak ugye minden szentnek maga fele hajlik a keze. ;)

  • 2008.01.03 23:56:16druantia

    "Azért gáz, mert aki nem akar ünnepelni, annak valami nagyon félresikerült az életében, már nem tud önfeledten örülni... SZERINTEM." Cantaloupe, és ehhez mit szólsz :)?

  • 2008.01.03 23:57:59cantaloupe

    Druantia: hat igen, aki arral szemben uszik, annak szamitani kell arra, hogy jon majd szembe egy-ket tarajos hullam. :)



    Az ellenerveket megertem, pl. hogy mindenkinek mas a buli, nem mindenki tud gyerek mellol elszakadni, nem mindenki unnepli a szilvesztert-de a sardobalas volt tulsulyban, nem az ervek.



    En a parommal is sokat vitazom, indulatok nelkul, minden temaban, pro es kontra. Imadom ezeket az alkalmakat, mert ilyenkor latsz betekintest igazan az emberbe, iQ-jaba, EQ-jaba. Milyen unalmas lenne, ha allandoan "igen, dragam, neked van igazad" lenne a valasz. :)

  • 2008.01.04 00:00:15Guruljka

    Az a baj, hogy terjed itt a rossz szájíz, mint a szárazlepra... Sajnos van az úgy, hogy nem ott, vagy nem úgy csattan a dolog ahogy esetleg igazán jó lenne... Lehet, hogy Okoska itt mostan aránytalanul nagyot kapott. Talán a nickje hozta ebbe a szerencsétlen helyzetbe. Én már nem olvasom végig, mert lassan mindenhol mindig valakinek a burkolt anyázásába szaladok vagy abba, hogy kínjában megpróbálja szétoffolni a témát a közönség. Lehet, hogy egyszerűen túl nagy lett ez a blog. Mármint látogatottság szempontjából. A nagyszámok törvénye szerint pedig megnőtt a vitaképtelen hülyék száma is (most nem Okoskáról beszélek!!!!, hanem általánosan) Mikor végigmész

    4 baromságon, az ötödik helyen már hajlamos vagy arra, hogy kirókázd a mérgedet. Főleg, ha valaki éppen nem PC módon kommentel ésé adja magát. Ezért inkább ritkán olvasok és még ritkábban írok. Engem pl. az nem idegesít, ha valaki nem ért egyet velem, sőt szeretek vitázni, de attól falnak megyek, hogy minden mondatomat kiforgatva és engem minősítve lehurrognak, mert az nem helyes amit mondok, csinálok, gondolok... azaz igazság hogy belőlem is többször sikerült kihozni mostatnában az állatot. Ezért is ritkítottam magam.

    Tele van a hócipellőcském azzal, hogy itt pl. tiszta médiamarkt van: "hülye aki nem ünnepel" Karácsonyt, Szilvesztert, hülye aki állít fát/nem állít fát, műfenyője van/igazi fája van, rendes férje van/egy barommal él és így tovább. Valamint idióta pályalkalmatlan az összes pedagógus, orvos, buszsofőr, mert aztatat a munkát, amit ők végeznek, itt bárki jobban kirántja a kisujjából!

    Mert itt már sokan nem azt írják le, hogy én azért teszem ezt vagy azt, mert szerintem ez így és így jó vagy mert nekem ez így jó. Neeem. Itt mostanában az megy, hogy én így csinálom és ez így helyes vs én meg így csinálom és az a helyes. Egyébként meg nem kurvaanyázunk, csak utalunk rá... Most már nem csak szoptatás/tápszerezés és altatás fronton van itt állóháború, hanem azon is hajbakapás alakul ki, hogy ki hogyan tölti a Szilvesztert vagy hány gyereket akar! Na ez már jelzés értékű. Persze frusztrált országban frusztrált kommentek. na mostaztán jólmegaszondtam és jöhet az én anyám is. Mert megérdemlem! De igazából nagyon sajnálom ám a dolgot. Komolyí önvizsgálatot is tatrtotatm mennyi az én saram a bajaimban. Van nekem is. De hamar feltűnt, hogy nem csak én húztam le magam...

  • 2008.01.04 00:07:43cantaloupe

    Druantia: mit szolhatnek? ;)

    Ez a velemeny sarkos, abszolutedenem PC es altalanosito.



    De en talan azert nem kerekitem annyira a szemeimet, mert a tartalommal egyetertek. Picit OFF, de vannak olyan gyerektelen, vagy kisgyerekes fiatalok, akik karacsonykor, a szeretet unnepen is csak es kizaroloag otthon akarnak maradni, mert ez az unnep a csalade, es ebbe a nagymama/anyos nem tartozik bele, ugyhogy ne is varjak oket ebedre/vacsorara...szerintem ez a jelenseg valahol itt kezdodik. Elidegenedunk egymastol, meg unnepekkor sem viseljuk el a kozvetlen rokonsagot, csaladot. En ezen akadok ki mindig. Talan azert, mert en sem szeretnem, ha majdan nagymamakent Szenteste egyedul uldogelhetek, mert a "fiatalok" majd 27-en kegyeskednek meglatogatni. Konyorgom, akkor mar nincs karacsony!



    Na most jo sokat litaniaztam errol...nyilvan mas temperamentumuak vagyunk, de aki soha nem bulizik baratokkal (s kihangulyozom, NEM 2007. szilvesztererol van szo, hanem ugy altalaban), az szamomra egy kategoria azzal, hogy soha nem hallgat zenet, olvas konyvet...

  • 2008.01.04 00:08:35cozumel

    "na mostaztán jólmegaszondtam és jöhet az én anyám is. Mert megérdemlem!"



    Ugyanmar Guruljka!

    Te egy haromnapos velnesszt erdemelsz :D:D:D





    Cantaloupe



    Talan igaza van Guruljkanak, es nem is a kommentje volt annyira gaz, hanem az a teny, hogy ez az utobbi x idotartam alatt a sokadik ilyen lesajnalo bebofoges volt. Es hat a nickje az tenyleg olyan, mint egy koldokig ero dekoltazs...

  • 2008.01.04 00:18:19Guruljka

    canatalopue:) a welness jó lenne, de helyette itthon állandóan illness van, hogy úgymondjam... Egymás után döglünk ki ettől a nyüves inluenzától meg mindenféle vírusoktól, baciktól... Te már újra USA-ban vagy?

  • 2008.01.04 00:25:45kovvacs

    Csajok (beleértve kovvacsot is), lazujjatok le,

    mert a forradalmi hevülettől lila ködbe burkolódzik az is, aminek nem kéne.



    Magyarul:

    összegyűlt a sok keserű,

    osztán az is meg akkor is kap a fejére, akinek vagy akkor nem adtál volna fél éve.

  • 2008.01.04 00:31:54cantaloupe

    Guruljka: en is epp a karacsonyt hoztam fel peldanak. :)

  • 2008.01.04 00:33:33cantaloupe

    Guruljka, igen. ;)

  • 2008.01.04 08:04:58huhhh

    "Nem azt mondom, hogy direkt sertegessuk egymast, de en jobban szeretem, ha valaki (szamolva azzal, hogy le lesz hurrogva) vallalja magat, mint a folytonos nyalizast, jopofizast."



    Cantaloupe, ez az egész tényleg nem ér meg annyit, amennyi szót vesztegetünk rá, ezért csak egy utolsó megjegyzés tőlem a témában.

    Azt hiszem, itt leginkább éppen az váltotta ki az indulatokat, hogy Okoska bedobta meglehetősen sommás és lenéző véleményét, aztán utána már csak annyit szánt a dologra és a beszélegetőpartnerekre, hogy egy odavetetett "szánalmas" jelzővel minősítsen mindenkit, aki nem bólogatott neki lelkesen, sőt. Aztán Okoska eltűnt, mintha itt sem lett volna, helyette feltűnt a semmiből Annika, aki Okoskáéval kísértetiesen megegyező stílusban védelmébe vette Okoskát, és még nála is durvábban kiosztott mindenkit (ld. pl. a mintaszülős-édesaranyoskislányomos hozzászólását).

    Hát, szerintem ez a gáz, nem az, ha valaki az árral szemben is megfogalmazza a véleményét és vállalja magát. Azzal viszont egyetértek, hogy ez valóban jelenség kezd lenni (sajnos nem csak a Porontyon), és ez nagyon nem jó.

  • 2008.01.04 08:20:40huhhh

    Ja, és Annika abban is hasonlít Okoskához, hogy ő sem kapható az érdemi vitára: pl. zolnaid próbált vele beszélgetést kezdeményezni arról, hogy tényleg szoros összefüggés van-e az intelligens és kommunikatív kisgyerek és az "outside" programok gyakorisága között, de Annika nem élt a lehetőséggel, hogy "vállalhatja önmagát" és árnyaltabban is kifejtheti a véleményét, ehelyett osztotta tovább a jónépet ezerrel. Én igazán nem csodálom, hogy ezen a ponton zolnaid is feladta.

  • 2008.01.04 08:43:35zolnaid

    Halihó! Nem én nem azért adtam fel, elmentem tanulni inkább.



    Egyébként, cantaloupe, csak mert én voltam az első "beszóló" Okoskának, hadd írjam le, miért tettem. Nincs nekem azzal bajom, ha bárki bárhogyan ünnepel vagy él, de a "félresikerült élet" bizony nálam kihúzta a gyufát. Először is, nem halt még meg egyikőnk se, hogy ezt bizton állíthassuk. (még utána is lehet meglepetés, lsd Csontváry vagy Van Gogh, de mindegy) Másodszor, nekem is megvan a véleményem bizonyos életformákról, azért mégse járok be pl. a fradi kocsmába meccs előtt, hogy elmondjam, aki nem az újpestnek szurkol, annak félresikerült az élete. (példa lenne) Két dolog miatt, egyrészt úgyse győzöm meg őket, másrészt, vagyok annyi ésszel megáldva - ezzel nem mondtam sokat - hogy ezek után jelentős ellenérzések törnének felszínre, szóban és talán tettben egyaránt.

  • 2008.01.04 11:47:07Nilüfer

    én ugyan próbáltam olykor viccesre venni, de úgy látom, most csak írnom kell komolyan is.



    Alapvetóen az bőszíti fel az embert, így engem is, ha lehpunnydtoznak, mert teszem azt, nem zajosan szilveszterezek, mellesleg a nagy családi banzáj miatt is volt beszólás,,,



    Én úgy gondolnám, ahogy írtam is, semmi kifogásom, ha valaki zajosan, táncosan, akárhogy szilveszterezik, és csak annyit szerettem volna, hogy ne osszanak ki, ha én meg másként.Fóleg ne punnyadtozzanak le, és ne állítsanak úgy be, hogy emiatt csupa antiszociális gyerekem van, akik soha társaságba nem jártak, és majd jól összaszarják magukat, ha idegent látnak./ mert Annika effélére utalt/



    Sajnos, hiába vagyok vén banya, mindig beleesek abba a hibába, hogy megpróbálom ezt -belátom, olykor esetleg indulatosan- elmondani, rá kéne jönnöm, jobb , ha ilyenkor kussolok, mert meggyőződéses beszólókkal beszélgetni= lóval imádkozni......



    Én valószínűleg a szétoffolásban vagyok jó:DDDD

  • 2008.01.04 13:32:31Tori

    Én meg levegő-jegyben születtem, úgyhogy eleve elrendelten gááááz vagyok.

  • 2008.01.04 14:06:27begyszli

    Éljen Tori! Ez nagyon jóóóó!:) Egy szaloncukrot?

  • 2008.01.04 14:13:53Atina

    Nilüfer, zárd ki az agyadból a beszólókat. Vannak, akik szándékosan provokálnak vitákat a porontyon. Tök mindegy, hogy kinek mi a véleménye, tudod, ha van rajtad sapka azért, ha nincs akkor azért rúgnak beléd. Nem kell tudomásul venni őket, vagy provokáld vissza. De arra semmiképpen sem érdemesek, hogy felmenjen az emberben a pumpa.



    Én is takarékon voltam szilveszterkor. Szeretek bulizni, s akkor mindent beleadok, de ne kelljen már csak azért buliznom, mert egy adott naptári nap van, ha egyszer nincs kedvem!

    Aki meg ezért beszól, v. leszól, az bekaphatja.

  • 2008.01.04 14:16:52Atina

    Jaj, mielőtt bárkit megbántanék, természetesen SZERINTEM semmi kifogásom az ellen, ha valaki pont szilveszterkor bulizik SZERINTEM, csak ne kelljen már mindenkinek SZERINTEM.

    Aki meg otthon marad az is bulizik valahogy a maga módján.

  • 2008.01.04 14:35:22cantaloupe

    Na jol van csajok...nektek is igazasagotok vagyon. :) Megertem, hogy sokaknal atlepte a hatart a sommas velemeny.



    De konyorgom: ha nem vagytok punnyadtak, nem felresikerult az eletetek stb. minek kell ilyen vehemensen reagalni? Kit erdekel, hogy xy kommentezo mit mond, hiszen nem ismer titeket...nevetni kene ezen! ;)

  • 2008.01.04 14:45:18Tori

    cantaloupe, engem személy szerint az a rendíthetetlen magabiztosság zavar, amivel kinyilatkoztatják néhányan a nagy igazságokat. Azért zavar, mert lépten-nyomon azt látom, hogy az "én aztán tudom a tutit, és aki mást gondol, az hülye" típusú emberek rendszeresen bántják, alázzák az általam szeretett embereket. Ha bölcsebb ember lennék, ha guru lennék, ha Dalai Láma lennék, nyilván csak mosolyognék kicsit, és továbblépnék. De nem vagyok az, egyszerű háziasszony vagyok, sőt, mint az most kiderült, gázos, punnyadt és szánalmas is vagyok, így nem csoda, hogy időnként kiborulok. Ilyenkor megvédem a szeretteimet, a hormonszintemtől erősen függő hangnemben. Én kérek elnézést.

  • 2008.01.04 14:47:15napos oldal

    Nekem mindegy itt ez a bulizás, nem Annikával fogom megbeszélni, de ami a leprafílinget illeti, az meg természetes. Az is természetes, hogy miép nagygyűlésre se járok, ide akkor minek? (Max. abból a célból, amiért Tóta W. ufómagazint olvasna. Arra viszont nagyon jó.)



    Guruljka:

    "Lehet, hogy egyszerűen túl nagy lett ez a blog. Mármint látogatottság szempontjából. A nagyszámok törvénye szerint pedig megnőtt a vitaképtelen hülyék száma is"

    Persze, mert indexértekezleten, bár szívük szerint ezt akarták mondani: "Írjatok minél igényesebb, kiegyensúlyozottabb cikkeket, ne keltsetek felesleges indulatokat, nem a kattintásszám a lényeg, hanem a légkör.", végül zsebük szerint mást mondtak.



    (_Majdnem_ jártam egy félévet "Összeesküvéselméletek" c. szemináriumra.)



    Na, kattkattkatt!

  • 2008.01.04 14:52:48Tori

    napos oldal, én Arab varázslás I.-II.-re jártam, azt szerettem.

1 | 2 | 3 | 4 | 5

Blogok, amiket olvasunk

KAPCSOLATSULI 6 szokás, amivel villámgyorsan kinyírhatod a kapcsolatodat

Vannak szokásaink, amelyekről nem is tudjuk, hogy észrevétlenül, ám annál hatékonyabban rombolják a párkapcsolatunkat. Amikor pedig a párunk a válást, szakítást fontolgatja, nem értjük, hogy mi történt.

TÖRI MÁSKÉPP Szőrös hableány, tudós ló - mulatságok a Monarchiában

A kiegyezést követően gyors tempóban újabb és újabb létesítmények emelkedtek a Ligetben, amit a milleniumi ünnepségek még inkább felgyorsítottak. És ott aztán volt mulatság!

DICE&SORCERY A látszat sohasem csalt még ekkorát!

A Mario + Rabbids Kingdom Battle amennyire valószínűtlen, annyira zseniális. Játékosok figyelem!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta