Pálinkás Zsolt, a Tesco Magyarország vezérigazgatója az Indexnek adott interjújában elárulta, hogy állandó jelleggel csökkentik csaknem 3000 termék alapárát. Ezzel a lépéssel rengeteg tartós élelmiszerhez juthatnak olcsóbban a vásárlók.
Tömérdek termék árát csökkenti a Tesco
Pálinkás Zsolt elmondta, hogy a keresletet és kínálatot egyensúlyban kell tartani, ezt pedig nem lehet hektikus akciókkal. Ezért a Tesconál úgy döntöttek, hogy tartósan alacsonyan kell tartani minél több árucikk alapárát. Már közel 3000 termék esetében csökkentették az árakat, így a vásárlóknak kevesebbet kell fizetni több száz állateledelért és tartós élelmiszerért. Az olcsóbbá vált termékek között vannak konzervek, reggelizőpelyhek, instant ételek és alapok, tészta, rizs, valamint a speciális, illetve egészséges táplálkozási igényeknek megfelelő (például vegán, cukor- és gluténmentes) termékek is.
Emellett megduplázzák az árgaranciás termékeik számát
újabb több mint 900 árucikket vontunk be, a leggyakrabban keresett márkatermékekkel bővítve az eddig túlnyomórészt saját márkás termékekből álló kedvezményes árú választékát. Emellett a magyarok számára legfontosabb fehérjeforrások, a friss, pultos csirke- és sertéshús árát is lejjebb vittük
– mondta a vezérigazgató.
Ezzel összesen már több mint 1400 termékre vállalnak árgaranciát. Vagyis ha valahol olcsóbban találja meg a vásárló, akkor a különbözetet visszafizetik.
Pálinkás Zsolt szerint a mai helyzetben a vásárlónak szüksége van a kiszámítható helyzetre. Csehországban az emberek már alig vesznek bizonyos termékeket alapáron, 95 százalékban az akciókat figyelik. Nálunk a korábbi 25–35 százalékról ez az arány felment 45–55 százalékra, ami semmiképpen sem jó – tette hozzá.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés