Nem tetszik amit a tükörben lát? Retusálja magát szebbre!

Zanza!

50 százalékkal hosszabb lábat ígér a reklám
50 százalékkal hosszabb lábat ígér a reklám

Nemrég a Global Democracy nevű oldalnak köszönhetően megtudhattuk, hogy milyen drámaian alakítják át digitális retusálással a modelleket, ezúttal pedig egy 24 éves egyetemista saját önarckép sorozatával bizonyította be, hogy a modellek semmivel sem néznek ki jobban az átlagnál, azaz, hogy mennyire megtévesztőek a kampányok a szépségiparban.

„ Gondoltam jó lenne kifigurázni a túlságosan manipulált szépség hirdetéseket. A márkák annyira eltorzítanak a Photoshoppal, nemhogy ténylegesen a termékek eladására koncentrálnának.” – mondta a Huffingtonpost.com-nak a Kelet-Karolinai Egyetem fotós szakán tanuló Anna Hill 'Beauty Is Only Pixel Deep' névre keresztelt projektjéről.

Anna Hill, aki 14 éves kora óta használja a Photoshopot, először a Redditen osztotta meg a közönséggel kamuplakátjait, amelyeken megmutatta, hogyan kell sminkelés helyett egy kis utómunkával pisze orrot, kecsesebb lábakat, felpumpált ajkakat, boci szemeket vagy tökéletesen sima bőrt varázsolni magunknak.

50s

„Szerintem az embereknek nincs ellenükre, ha emlékeztetik őket arra, hogy a modellek, akiket nap mint nap láthatnak, nem valóságosak. A több kilónyi smink és az alapos utómunka nélkül sokuk nem igazán néz ki jobban, mint mi” – mondja Hill, aki olyan hangzatos és vicces mondatokkal látta el plakátjait, mint például: „Féltem, hogy a férjem megcsal. Egészen addig, míg ki nem próbáltam a Photoshopot!” vagy „ Íme a pórusok nélküli androidkinézet, amit soha senki nem érhet el életében.”

Tetszik önnek a Dívány Tejben-vajban blogja?

Keressen bennünket a Facebookon, így nem marad le egy posztunkról sem!

„A szempillaspirál-hirdetésekben mindig azt ígérgetik a nőknek, hogy akár 50 százalékkal is hosszabb lehet a szempillájuk, de a legtöbb cég valójában nem a saját termékeivel éri el a kívánt hatást reklámokban, hanem digitálisan turbózzák fel a modellek szempilláit. Innen jött az ötlet, hogy készítek hirdetést egy végtaghosszabító szérumhoz, amely 50 százalékkal hosszabb lábakat ígérek a vásárlóknak„ – mondja Hill.

Így figurázza ki egy egyetemista a szépségipart
Így figurázza ki egy egyetemista a szépségipart
Blogmustra