OFFLINE

Rémisztő fotóval reklámozza kollekcióját Armani

2013. szeptember 11., szerda 15:21

Az egyes kollekciók reklámarcának megválasztása legalább olyan kritikus pont a divatházaknál, mint az új trendek adaptálása és a ruhák megtervezése: egy szimpatikus személy növelheti az eladásokat, hiszen mindenki tud azonosulni vele, azonban vannak olyan márkák is, melyek inkább a figyelemfelkeltő alanyokat kutatják, ilyen például a vérfrissítésen átesett Saint Laurent, ahol a megosztó Marilyn Manson "mosolyog" vissza ránk a kampányfotókról.

Aztán akadnak azok, akik úgy gondolják, hogy márkájukhoz saját maguk lennének az ideális modellek, ilyen például Giorgio Armani, aki a made to measure, azaz a vásárlóknak személyre szabott ruháikat szállító vonalához használta saját fotóját.

"Giorgio Armanit, aki számára a kék felső már-már egyenruhává vált, fekete-fehér fotón láthatjuk viszont, amin személyre szabott, egygombos zakót visel. Anyagának és fazonjának köszönhetően ősztől egészen tavaszig hordhatjuk, a kézzel készített részletek pedig az abszolút luxust hivatottak felidézni" – áll az olasz cég közleményében.

Ön mit gondol a fotóról?

  • 2487
    Rémisztő!
  • 1245
    Semmi baj nincs vele!
  • 584
    Ki az a Giorgio Armani?

Ebben a hónapban startol a márka új weboldala, ahol a vásárlók időpontot foglalhatnak a személyes konzultációhoz és betekintést nyerhetnek, hogy hogyan is készülnek az egyedi öltönyök.

Ami miatt viszont megszületett ez a poszt, az Armani úr fotója, amin – reményei szerint megnyerően, de szerintünk inkább rémisztően – mosolyog a kamerába. Nem tudjuk, hogy a világítás, vagy az utómunka sikerült gyengén, de az összhatásról inkább jut eszünkbe egy horrorfilm plakátja, mintsem egy luxusmárka személyre szabott szolgáltatása. Ön mit gondol?

Giorgio Armani a személyre szabott kollekciójának kampányfotóján.
Giorgio Armani a személyre szabott kollekciójának kampányfotóján.
Fotó: Giorgio Armani

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta