OFFLINE

Íme a 20 legmenőbb designer weboldal

2012. december 26., szerda 21:10

A divat világában alapkövetelmény az új és egyedi megjelenés, így nem meglepő, hogy sok divatház a közösségi oldalak mellett igyekszik honlapját is innovatívvá és látványossá tenni. Mivel nagy a harc a kattintásokért, egy oldal nyitólapja hasonlóan a cég modelljeihez, a márka arcaként tűnik fel az egyre nagyobb teret kapó online életünkben. A creativeoverflow.net szerkesztői összegyűjtötték a divatházak weboldalai közül a húsz legmenőbbet.

Prada

A virágmintákat koppintó márka weboldala a divat szerelmeseinek és az őket követő hipstereknek szolgál a legnagyobb meglepetéssel. A periódikusan változó futurisztikus főcímképen – ahol az avatarszerű modellek között az egyre népszerűbb Axente Vanessa is feltűnik – egy virtuális labirintus elevenedik meg, amit Steven Meisel fotózott a divatháznak. Az oldal bal felére eső navigáció egyszerű és logikus az idelátogatók számára.

Nookie

A 2003-ban alapított ausztrál márka oldalán egy központi képet helyeztek el a tervezők, ami slideshow-szerűen váltakozik, így lehetővé téve a vásárlóknak, hogy az oldal tetején található hagyományos, legördülő fülekre és a Nookie esztétikus, hordható termékeire koncentráljanak.

Free People

A retusálásban gyenge Free People divatosan pasztell árnyalatú oldalának figyelemfelkeltő központi képén egy divatpunknak öltöztetett modell ül a földön, akivel, ha tovább lépünk az oldalon, többször is találkozhatunk. Az oldal alsó részen található kisebb képek fifikásan kötik össze a márka fő vonalait és éppen aktuális katalógusait.

Shop Ecko

Marc Ecko honlapja kollázs-szerűen mutatja be a márka fő vonalát. A középre helyezett modellektől az egész oldal szép, tiszta megjelenést kap, annak ellenére, hogy kicsit zavaró a felső részen található blogajánló és az alulra tett képek a márka további munkáiról, mint a fiatalabb generációt megcélzó Batman vagy Star Wars kollekciók.

Paco Rabanne

Az Iggy Poppal parfümöt promotáló márka nyitóoldalán a divatház legutóbbi bemutatójának képei láthatóak, ami automatikusan elveszi a képernyő kétharmadát. A ferde vonallal elválasztott megmaradt rész bal oldalán egyszerűen tudunk kattintani az általunk keresett termékre. A kifutópálya előtérbe helyezése jó ötlet volt a tervezőktől, mivel sokkal drámaibbá sikerült varázsolni ezzel a honlap hangulatát, ami mindig bevált recept, ha divatról van szó.

Abercrombie & Fitch

A provokatív reklámjairól ismert márka kampányolt már zuhanyzó meleg párral is, ami alapján azt gondolnánk, hogy honlapja is hasonlóképpen megdöbbentő. Az A&F oldala azonban ízléses, a főlapon a márkától megszokott módon félmeztelen dögös modellek hemperegnek vagy simogatják egymást a fekete-fehér és színes slideshow képeken.

Armani

Az éjkék színekkel kísérletező olasz tervező oldalát is aktuális színeivel töltötte be, mely a gyönyörű modellel együtt uralja a képernyőt. A könnyen átlátható oldal látványra éles, merész, színes és figyelemfelkeltő, ahogy maga Armani is az.


Wrangler

A divat és a design élvonalában még mindig helyet kapó Wrangler weboldala is a márka egyszerűségéről és strapabíróságáról árulkodik. A márka fehér hátteret kapott főlapján egy letépett farmer zseb látható. Az oldalán régiók szerint választhatjuk ki a keresett termékeket.

Zovi

A márka oldalán – eltekintve a két divatjamúlt felsőtől – az első dolog amit észrevettünk, hogy viszonylag normálisan el van készítva a honlapja. A világoskék-szürke háttér egy idő után fehérre vált, majd a kisebb képek már pasztell színű háttérrel jelennek meg az oldalon, ami valóban felhívja az oldalra kattintók figyelmét a cég termékeire.

Oleg Cassini

Az oldalra érve kicsit elijesztett a továbbiaktól a Saint Martin stílusához közeli zenei világ, amit nem tudtunk azonnal megszüntetni. A kezdeti nehézségek után sem tűnt úgy, mintha a márka szeretné bevonzani az új ügyfeleket, sőt mintha inkább akadályokat állítana a vásárlók elé. Oleg Cassini főoldalán ugyanis a cirádásan kiírt nevén és a cég logóján kívül semmi egyebet nem találtunk. A látnivalókért a tovább linkre kattintva értünk el, ahol újabb néhány oldalnyi szöveg átrágása után juthattunk el a katalógusig és a gyönyörű menyasszonyi ruhákig. Furcsa, de hatásos oldal.

Myla

A fehérneműcég oldalán a felső szakaszon találhatók a legfontosabb információk a legújabb kollekciókról vagy ajándék tippekről. A középre helyezett képre kattintva pedig a teljes alakos képeken is megnézhetőek a különböző stílusú fehérneműk, amikben olyan A-listás celebnők domborítanak, mint Kate Moss, Nicole Kidman vagy Reese Witherspoon.

Enyce

Az Enyce főoldalán, fehér háttér előtt ácsorgó hátizsákos, tornacipős figura szájbarágósan adja tudtunkra, hogy mi a márka konkrét célközönsége. A középre helyezett trendi backstage videó pedig csak megerősíti a nyitóoldalon látottakat.

Lacoste

A Lacoste főoldala első ránézésre túl soknak hat, azonnal rengeteg információ zúdul az ide kattintóra a márkáról és a termékekről. Bár a divatháztól korántsem ilyen stílusú oldalt vártunk, a sok-sok kis kép mégis ízlésesen mutatja be a Lacoste múltját, jelenét vagy divatbemutatóinak hangulatát.

Lanvin

A 82 éves modellel kampányoló Lanvin nyitó oldalán külön ablak jutott a nőknek, a gyerekeknek és a férfiaknak is. Az egyszerűen,átláthatóan kezelhető oldal semmi trükköt vagy csicsát nem kapott, a képekre kattintva azonnal az aktuális katalógusokhoz jutunk és már vásárolhatunk is.

Helga Hot

A tervező oldalára kattintva elsőre elbizonytalanodtunk, hogy véletlenül egy művészeti galéria oldalára tévedtünk, de idővel megtaláltuk a bal felső sarokban búvó 'enter here' gombot, ami után már könnyű dolgunk az oldal kezelését illetően. A hatalmas nyitó kép a sziklát mászó ezüst ruhás modellről pedig még érdekesebbé teszi a márkát és az oldalt.

Vivienne Westwood

A shoppingálást környezetvédelmi okokból ellenző designer egy egyszerű fehér háttér elé állította nemesi családból származó modelljét, Stella Tennantot. A furcsa, mégis szemet vonzó képet leginkább egy avantgárd fotós weboldalára tudnánk inkább elképzelni, bárWestwoodhoz illik az oldalon látható kép hangulata és mondanivalója is.

Gucci

Az olasz divatház oldalán azonnal kapcsolatba kerülhetünk a márka termékeivel. A szép hátteret kapott weboldal érezhetően nem a modellekre, hanem a kiváló minőségű táskákra, csizmákra vagy gyerek cuccokra fekteti a hangsúlyt.

Urban Originals

A 2000 óta piacon lévő Ausztrál márka oldala majdnem olyan, mintha csupán a cég aktuális hirdetése lenne, nem pedig weboldal. A főlapon az Urban Originals erősségének számító színesebbnél-színesebb kiegészítők, táskák és pénztárcák váltják egymást, a termékeket mégsem a képekre kattintva lehet elérni, hanem a bal oldalon található utasításokat követve juthatunk el a márka webshopjáig.

Tom Ford

A tervező oldala csak a nyelvválasztás után enged be online birodalmába, ahol azonnal egy félmeztelen modell fogadja az oldalra kattintó ügyfeleket. Ford marketingfogásokban gazdag oldala a vásárláson kívül játékot és videót is ígér az ide látogatóknak.


Pierre Cardin

A hihetetlenül szórakoztató és egyedi menüvel előrukkoló Pierre Cardin csapata vizuálisan talán az egyik legjobb weboldalt készítette el a felsorolt húsz tervező közül. A fekete-fehér színt kapott oldalon, miközben tátott szájjal nézelődtünk mindent könnyen meg is találtunk. A futurisztikus fehér körben lépkedő modellek pedig még exkluzívabbá tették a tervező igencsak profin összeállított oldalát, melyen megtalálható a divatház múltja, jelene és jövője is.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta