OFFLINE

Kevesebbet költ ruhára a magyar

2007. február 23., péntek 11:26

2006-ban meglehetősen sokat változott a magyar ruházati piac. A kedvezményes árukínálattal rendelkező láncok mellett megjelentek a rangos divattervezők üzletei is. Amellett, hogy a kínálat növekedett, a teljes ruházati piacon mintegy 3 százalékkal csökkent az eladott ruhák mennyisége 2005-höz képest. A GfK Hungária kutatásából kiderül, hogy a legrosszabbul a sportruházatot forgalmazó üzletek jártak, alsóneműből azonban tavalyhoz képest sokkal többet adtak el itthon.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta