November elejétől a cég korábbi, csak áram- és csak gázügyintézésre alkalmas online felületei és applikációi már nem lesznek elérhetők, az MVM Next minden, egyetemes szolgáltatásban ellátott lakossági és nem lakossági ügyfele csak ugyanazon az online ügyfélszolgálati oldalon és az MVM Next elnevezésű applikációban tudja intézni energiaügyeit november 4-étől, számolt be róla az Index.
Ezért az MVM Next arra kéri az egyetemes szolgáltatásban ellátott ügyfeleit, hogy amennyiben még nem tették meg, töltsék le az MVM Next néven megtalálható mobilalkalmazást, és regisztráljanak az online ügyfélszolgálatra ide kattintva.
A változást követően az MVM-számlákat is itt nézhetik meg
A közleményben arra is felhívták a figyelmet, hogy az online ügyfélszolgálat használata számos előnnyel jár. A változást követően az MVM ügyfelei hatékonyabban követhetik nyomon gáz- és villanyszámláikat, mivel mindent megtalálnak egy helyen, és automatikusan értesülnek új számláikról is. Látható lesz a korábbi számlatörténet, az új számla pedig egyszerűen, akár mentett bankkártyával is fizethető.
Nem elhanyagolható előnye az újításnak az sem, hogy ha valaki egynél több fogyasztási hellyel rendelkezik, immár egy helyen kezelheti az összes érintett ingatlan energiaügyeit.
A vállalkozásoknál is változik az MVM számlázása
2025. január 1-jétől az energiakereskedők és a hálózati elosztó társaságok a nem lakossági felhasználók energiaszámláit kizárólag elektronikus formában bocsáthatják ki. Amint arról korábban beszámoltunk, a változás a földgáz- és villamosenergia-kereskedelmi, illetve a hálózathasználati szerződéssel rendelkező egyéni és társas vállalkozásokat, egyéb szervezeteket, és az olyan magánszemélyeket érinti, akik a vásárolt energiával jövedelemszerzés céljából gazdasági tevékenységet végeznek.
Megjelent az új Dívány-könyv!
Bálint Lilla, a Dívány szerzője új könyvében elmeséli, mi történt az irodalom és a művészvilág híres múzsáival a nagy szerelmek elmúlása után.
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés