A Microsoft helyzete meglehetősen kilátástalannak tűnik a keresőmotorok piacán. Semmilyen húzása nem jött be, így mostanra az a helyzet állt elő, hogy a Google 89,74 százalékos piaci részesedést tudhat magáénak, miközben a Microsoft motorját, a Binget mindössze 3,97 százalék használja – derül ki a hvg.hu cikkéből.
Amikor megjelentek az első igazán jól működő mesterséges intelligenciák, a Microsoft elsőként turbózta föl ezzel a módszerrel keresőjét, ám a remélt áttörést ez sem hozta el. Az arányok nagyrészt változatlanok maradtak, és a Bing fejlesztője mostanra egészen furcsa lépésekre is elszánja magát.
Welp, Microsoft doesn't seem to care as the "fake" Google search in Bing is still live. pic.twitter.com/bmFcT9Ygfa
— BleepingComputer (@BleepinComputer) January 7, 2025
Átveri a Google-felhasználókat a Bing
Ilyen például az, ami akkor történik, ha valaki beírja a Bingbe azt a keresőkifejezést, hogy Google. (Sokan ugyanis szinte csak arra használják a Binget, hogy rákeressenek a Google keresőjére vagy böngészőjére.) A kifejezésre egy olyan felület jelenik meg, amely meglehetősen hasonlít a Google népszerű animált illusztrációira, a Google Doodle-ra.
A grafika alatt megjelenő keresőmező azonban még a Bing-hez tartozik,
így, ha ezt használja a gyanútlan fölhasználó, a Microsoft motorjával keres. A lépés etikusságát megkérdőjelező értékelésekre a Microsoft nem reagált semmit, így valószínűleg így marad a dolog. Parisa Tabriz, a Google Chrome-részlegének vezetője szerint „az utánzás a hízelgés legőszintébb formája”, ám aztán ezzel a kijelentéssel zárta sorait: „Új év, új mélységek, Microsoft” – írta.
Megjelent az új Dívány-könyv!
Bálint Lilla, a Dívány szerzője új könyvében elmeséli, mi történt az irodalom és a művészvilág híres múzsáival a nagy szerelmek elmúlása után.
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés