A problémát elhárították, a levont összegeket visszakapják az érintettek.
Törlik azokat a sikertelen tranzakciókat, amelyeket egy leállás miatt levont a CIB Bank az ügyfelei számlájáról. Mint arról az Economx hírt adott, tegnap este fennakadások voltak a pénzintézet szolgáltatásainál, amely miatt
az ügyfelek nem fértek a pénzükhöz a bankkártyáikkal.
Hozzátették: a leállás a bank által kibocsájtott betéti és hitelkártyákkal végzett tranzakciókat, valamint az ATM-ek, a POS és SOFTPOS terminálok szolgáltatásait is érintette.
Mint írták, a rendszer helyreállásakor a bank megterhelte az ügyfelei számláját a sikertelen tranzakciókkal, amelyeket a pénzintézet legfrisebb tájékoztatása szerint automatikusan törölnek. Tehát mindenki visszakapja a pénzét, akitől a fennakadások alatt, a sikertelen vásárlás ellenére mégis levonták az összeget. A bank egyébként már éjjel arról tájékoztatott, hogy a problémát elhárították, az okozott kellemetlenségért pedig elnézést kérnek.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés