Visszakapják a leállás miatt levont pénzüket a banki ügyfelek

GettyImages-1266765482
Olvasási idő kb. 2 perc

Egy pénzintézeti leállás okozott kisebbfajta zűrzavart a CIB Bank ügyfeleinél, akik kártyájáról sikertelen tranzakciójuk ellenére is levonták a pénzt.

A problémát elhárították, a levont összegeket visszakapják az érintettek.

Törlik azokat a sikertelen tranzakciókat, amelyeket egy leállás miatt levont a CIB Bank az ügyfelei számlájáról. Mint arról az Economx hírt adott, tegnap este fennakadások voltak a pénzintézet szolgáltatásainál, amely miatt

az ügyfelek nem fértek a pénzükhöz a bankkártyáikkal.

Hozzátették: a leállás a bank által kibocsájtott betéti és hitelkártyákkal végzett tranzakciókat, valamint az ATM-ek, a POS és SOFTPOS terminálok szolgáltatásait is érintette.

A hiba miatt a sikertelen vásárlások összegét is levonta a bank
A hiba miatt a sikertelen vásárlások összegét is levonta a bankOscar Wong / Getty Images Hungary

Mint írták, a rendszer helyreállásakor a bank megterhelte az ügyfelei számláját a sikertelen tranzakciókkal, amelyeket a pénzintézet legfrisebb tájékoztatása szerint automatikusan törölnek. Tehát mindenki visszakapja a pénzét, akitől a fennakadások alatt, a sikertelen vásárlás ellenére mégis levonták az összeget. A bank egyébként már éjjel arról tájékoztatott, hogy a problémát elhárították, az okozott kellemetlenségért pedig elnézést kérnek. 

Megjelent az új Dívány-könyv!

A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!

Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!

hirdetés

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek