Immár harmadik alkalommal vesz részt a H&M a Fashion Against AIDS kampányban, és az erre készült, hippi stílusú kollekciót május végén forgalmazni kezdik. A kampány felhívja a figyelmet a HIV vírus okozta betegségre, és annak megelőzésére.
A ruhák eladásból befolyó összeg 25%-át olyan alapítványok kapják, amelyeken keresztül támogatni lehet az AIDS kutatását, gyógyítását.
A kampány arcai Lou Dillon (aki egy ügető versenylóról kapta a nevét) és Elizabeth Jagger. Mick Jagger 25 éves lánya az utóbbi években lett felkapott modell, szerepelt az amerikai és ausztrál Vouge, valamint az Amica Italia címlapján is. A legismertebb kampányai közé tartozik a Mango, a Burberry, a GAP, Lancome, de szerepelt már Pull&Bear kampányban is.
Nemzetközi szinten nagy hagyománya van azoknak, az egészség megőrzésére irányuló kampányoknak, amelyeket a celeb és divatipar segítségével hoznak létre. Mint arról nemrég beszámoltunk, az egyik legismertebb kezdeményezés Ralph Lauren divattervező nevéhez fűződik, aki még a kilencvenes években alapította a Fashion Targets Breast Cancer nevű alapítványt. Nemcsak az emlő és méhnyakrák kap ezekben a kampányokban kiemelt figyelmet, hanem az AIDS-sel is ugyanúgy foglalkoznak a divatszakemberek. A Divat az AIDS ellen (Fashion Against AIDS) című kezdeményezésben már olyan hírességek vettek részt, mint Kate Perry énekesnő, Dita Von Teese vetkőzőművész, vagy a Tokio Hotel zenekar.