Top 10 divat-akció: szupermodell lett a 16 éves kansasi lány

2010-ben Karl Lagerfeld jéghegyet tolt az őszi-téli kollekciójának a bemutatójára. A Givenchy sem maradt le a vizuális versenyben, a tervező asszisztense, Leandro meglepő módon, transzszexuális modellként debütált. Az abszurd televíziózás hívei is dőzsöltek, mert elindult a Jersey Shore. Szavazz, melyik divat-akció a kedvenced!

Összeállításunk 1. részében bemutattuk többek közt Lady Gaga elképesztő húsruháját, a Prada csillár-ruháját és megemlítettük a Nobu hazai megnyitóját is, amelyik felért egy vizuális környezetszennyezéssel. Most a maradék 5 elképesztő divathúzására lehet szavazni.

06. Chanel-jéghegyek

Eddig is tudtuk, hogy Karl „Kaiser” Lagerfeld nem kispályázik, de a Chanel 2010-es őszi-téli bemutatójának díszlete minden képzeletet felülmúlt. A kifutót egy 265 tonnás valódi jégheggyel rendezték be, amit Észak-Svédországból szállítottak oda, majd vissza, és 35 jégszobrász faragta formára. Ekkora ökológiai lábnyomhoz képest már igazán mindegy, hogy a kollekcióban csak műszőrmét használtak.

07. Lea T., a transzszexuális modell

A Givenchy 2010-es őszi kampányában feltűnt egy új arc: Lea T. korábban a márka tervezőjének, Riccardo Tiscinek volt az asszisztense, és akkor még Leandronak hívták. A transzszexuális modellt Tisci nem egyszerű reklámfogásnak szánta, hanem mert állítása szerint Lea tökéletesen kifejezi a feminin-maszkulin kettősséget, ami a kollekcióit jellemzi.

08. Jersey Shore

Bár az MTV-n 2009 decemberében indult ez a reality show, az igazi rajongói őrület idén tetőzött, a sikerre való tekintettel már a harmadik szezont is leforgatták. A sorozat a kigyúrt, agyonszolizott, kikent-kifent guidók és guidetták életét követi, ahogy buliznak, drámáznak és egy számunkra teljesen ismeretlen, de elképesztő világba engednek betekintést.

09. Lindsey Wixson

A 16 éves kansasi lány volt ebben az évben az egyik legkeresettebb modell. A nyurga tinédzsert szokatlan vonásai miatt kapták fel: kerek babaarca, darázscsípte szája és a hatalmas szünet a fogai közt ezer közül is kiemeli. A legnagyobb bemutatókon, legnevesebb divatmagazinokban és kampányokban szerepel, mostanában a Versace új parfümjét reklámozza.

10. A klumpa reneszánsza vs. Jimmy Choo hótaposók

Eldönthetetlen, hogy melyik lábbeli divatja volt nevetségesebb idén: a magassarkú klumpáké, amit a Chanel és a Louis Vuitton is népszerűsített, vagy a Jimmy Choo által tervezett, borzasztóan proli Ugg hótaposóké. Még ha utánunk dobnák, se kéne.

Érdekességek