Fabulon a bőre őre? Vagy a Caola? Emlékszel ezekre a retró reklámszövegekre? Kvíz!

Egy jó reklám, egy találóan megfogalmazott szlogen nem megy ki az ember fejéből: akkor is beszélünk róla, ha az adott termék iránt alapvetően nem is érdeklődnénk, az igazán ütős, vagy épp félresikerült reklámszövegekre pedig évtizedes távlatból is emlékszünk.

Az utóbbi évtizedekben nagyot változtak a reklámok. Bár továbbra is sok olyan film forog, amiben magát a terméket mutatják be, egyre inkább trend, hogy konkrét áru helyett életérzést akarnak nekünk eladni. Üdítőitalt esélyegyenlőséggel, luxusautót vonzó nővel, mosogatószert családi idillel próbálnak csábítóvá tenni. Bezzeg a hetvenes-nyolcvanas években! Az akkori reklámoknál nem kellett a spot végéig várni, hogy kiderüljön, milyen termék eladó. Ha műanyag nyílászárót adnak el, akkor már az első képen is megjelenik a termék. 

Emlékszel még a retró reklámokra és a termékekhez kiötlött szlogenekre? Most kiderül! 

„Sebaj, jövünk!” Hangzott egy állami vállalat szlogenje. De melyiké?

Melyik bőrápolási terméket reklámozták úgy, hogy „...a bőre őre, ezt használja nyakra, főre!”?

Hogyan folytatódik a szlogen? „Haladjon ön is a korral, süssön...

Mi az, amit iszol? Bedeco! Miii? Bedeco! De milyen ital is volt pontosan a Bedeco?

Melyik üdítőital reklámjából valók az alábbi sorok? „Felfrissít a dupla buborék, Élvezem, de soha nem elééég.”

Melyik márka reklámszlogenje volt a „Minden vonalon világszínvonalon!”?

Melyik kozmetikumcsalád szlogenje volt a „Jó fellépés a hétköznapok színpadán”?

Melyik cég szlogenje volt a „Szállunk rendelkezésére”?

„Ha úgy érzed, hogy elfáradtál, nehéz volt a nap, minden jobb lesz, fogd csak meg a hideg poharat!” – hangzik az egyik kedvelt üdítőital reklámjában. Melyik üdítőről van szó?

Milyen cipőben „jártunk jól” a hetvenes-nyolcvanas években?

Sajnos nem sikerült a válaszok elmentése. :(
Kérjük próbálja meg újra.
Oszd meg másokkal is!
Mustra