A kezdetek
1998-ban, ahogy mondani szokták, a semmi közepén egyszer csak színpadi díszletre emlékeztető, egyforma barokkos házikók kezdtek kinőni a fűből, a fagyis színpaletta minden árnyalatában, azzal a céllal, hogy egy elit designer outlet-centrumot létesítsenek. Azóta is folyamatosan növekszik a létesítmény, amely elérte az évi 6 millió vásárlót, annak ellenére, hogy eleinte sokan még meg is mosolyogták az ötletet.
Mindez mára virágzó üzlet, látványosság, családi program, kirándulóhely, amely még a pandémia alatt is viszonylag nyitott, biztonságos vásárlási lehetőség volt.
Nem is beszélve azoknak a nagy márkáknak az előkelő üzleteiről, amelyek máshol közel s távol nem találhatók meg,
s amelyek, igazodva a center célkitűzéseihez, minőségi termékeiket csökkentet áron kínálják vásárlóiknak. Ráadásul a komplexum gazdasági és társadalmi szerepvállalása is jelentős:
a régió legnagyobb munkaadó bázisa a Parndorf Designer Outlet.
A több mint 160 üzlet kétezer embert foglalkoztat. A dolgozók legalább 30%-a magyar ajkú, akik jelentős része Győr-Moson-Sopron megyéből ingázik.
A közönség
A magyar alkalmazottak jelentős számának folyamatos fenntartása szintén szándékos célkitűzés, a center ugyanis az osztrák vásárlóközönség mellett nagyban számít a magyar és szlovák látogatókra is, így az összes vevőközönség 15%-át kitevő magyar vásárlók anyanyelvű kiszolgálásban részesülhetnek a legtöbb üzletben, a szlovákok ugyanígy.
A negyed évszázados siker egyik legjobb fokmérője, hogy míg a legnagyobb presztízsű brandeket egyre nehezebb egy-egy centerbe becsábítani, addig a Parndorf Designer Outlet folyamatosan bővül és gyarapszik, luxusmárkás üzleteik egyre nagyobb számban és méretben nyílnak. A Karl Lagerfeld shop például szintén egy aprócska üzletből nőtte ki magát, jelenlegi méretével az egyik legnagyobb európai üzletükkel büszkélkedhetnek itt.
A minőség
A minőség és a luxusvásárlás élményének szem előtt tartása mindig is a főbb célkitűzések között szerepelt, így az egyik legnagyobb cukrászda a center közepén az utánozhatatlan és igazi Sacher-tortát kínálja, mely 1830 óta boldogítja az édes szájú osztrák és nemzetközi közönséget.
A valódi, titkos receptúra alapján készülő Sacher előállítása 34 lépésből áll, melyből mindössze két lépés gépiesített,
az összes többi mind kézi eljárás során tökéletesedik.
A minőség másik záloga az a néhány ember, akik feladata naponta többször betérni a Designer Outlet minden üzletébe, és ellenőrizni a minőséget, azt a high standardet, amit nyújtani kívánnak a vásárlóközönségnek. Mindezek mellett kertészek gondoskodnak a szabadtéri területek folyamatos széppé tételén, karbantartásán, a növények gondozásán.
Mit is takar az outlet kifejezés?
A center és a márkák rendszeres kommunikációjának köszönhető intenzív együttműködés 30%-kal csökkentett árakat jelent a legtöbb árusított terméknél, amelyek azonban a márka sztenderd szintjének megfelelő minőségűek a kedvezményes ár ellenére. Ha mégis B kategóriás terméket kínál egy kereskedés, azt külön fel kell tüntetnie az árun, ami további árcsökkenéssel járhat.
A legtöbben luxusdivatmárkákat felkeresni érkeznek a centerbe, de a vezetés törekszik arra, hogy kedvelt úti cél maradjon a nézelődni, kirándulni, utazni, levegőzni és minőségi élményben részesülni vágyó közönség számára is. Ennek a fontos törekvésnek a része az is, hogy ma már nemcsak a saját autóval érkezők élvezhetik Parndorf prémium hangulatát, hanem a korábbi, átszállásos vonat kínálta megközelítés mellett ma már közvetlen buszjárattal is megközelíthetik a centert a magyar vásárlók a Flixbus menetrend szerinti bécsi járatainak egy részével.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés