Divathíreink: elkapkodták a 2,8 milliós Saint Laurent csizmát

Olvasási idő kb. 10 perc

Mozgalmas hét volt, Palvin Barbara az év külföldi modellje, Meryl Streep pedig címlaplány lett.

Eheti divathíreinkben többek között a röhejesen drága Saint Laurent csizmáról, Palvin Barbara sikereiről, Meryl Streep Vogue címlapjáról és a Victoria Beckham féle Reebok kollaborációról emlékezünk meg. Részletek a hajtás után!

Elkapkodták a 2,8 milliós Saint Laurent csizmát

Azt írja a Daily Mail.co.uk, hogy a francia divatház darabonként 3000 strasszal kirakott diszkós csizmáját szinte azonnal elkapkodták a Net-a-Porter webáruházából és valószínűleg mire ez a cikk elkészül, már a Harrodsnál sem lesz érdemes próbálkozni.

phresh out da runway I * @ysl

Una publicación compartida por badgalriri (@badgalriri) el

A roham egyébként várható volt, hiszen Rihannának már a februári show (akkor mutatják be az őszi-téli kollekciókat) után pár órával a lábán volt a Vaccarello féle csicsacsizma, így borítélkolható volt, hogy a kritikusok a szezon egyik legerősebb darabjának kiáltják majd ki. A mesteri terv bejött, a Saks Fith Avenuen és a Bergdorf Goodmannál is várólistás lett a Niki fantázianéven futó csizma.

A 80-as évek stílusát idéző cipőt az elmúlt hónapokban olyan A++ listás celebnők viselték, mint Celine Dion, Kendall Jenner vagy Gucci Mane új felesége, Keyshia Ka'oir a. De nem kell csüggedni, mindig van olyan, aki időben lecsap a csizmára, hogy aztán feltegye az eBayre.

Te mennyi pénzt adnál egy ilyen csizmáért?

Victoria Beckham a Reebok új vendégtervezője

A cipőknél maradva, a Reebok a napokban hivatalosan is bejelentette, hogy olyan kamaszsztárok, mint Ariana Grande vagy Gigi Hadid után egy igazi divatikon és focistafeleség, Victoria Beckham lesz a sportmárka új vendégtervezője. A végeredményre sajnos 2018 végéig várni kell, de a Reebok szerint ezzel egy hosszútávú együttműködés veszi majd kezdetét, tehát könnyen elképzelhető, hogy Beckhamné olyan ütőkártyája lesz a Reeboknak, mint Stella McCartney az Adidasnak.

Már most kíváncsi vagyok, hogy vajon mit jelent a sport Beckhamnének.
Christopher Cardoza /

„Hihetetlenül izgatott vagyok, hogy egy közös értékrenden alapuló együttműködés részese lehetek. Számomra a legfontosabb, hogy munkásságommal növeljem a nők önbizalmát, a Reebok pedig egy olyan márka, amely már évtizedek óta elkötelezett támogatója az ügynek. A hagyományos fitnesz ruházat és a divatos hétköznapi viselet ötvözése olyan izgalmas kihívás, amelyet mindig is ki szerettem volna próbálni. A saját ruhatáramat már évekkel ezelőtt kiegészítettem néhány sportosabb darabbal, ezért is örülök különösen a Reebok megkeresésének” – nyilatkozta a divattervezéssel egész jól boldoguló Victoria Beckham, akinek nem ez az első együttműködése, az év elején összedobott egy megfizethető kollekciót a Targetnek is. 

Meryl Streep a Vogue decemberi címlaplánya

Míg a Vogue Italia a teljes októberi lapszámot szentelte a 60 év feletti nőknek, addig az amerikai Vogue a 68 éves Meryl Streepet választotta decemberi címlaplányának. Persze nem ez a színésznő legelső Vogue borítója, legutóbb 62 évesen került címlapra, akkor ő volt a legidősebb sztár, aki ilyen lehetőséget kapott. Bár most a 73 éves Lauren Hutton van a lista élén.

Színésznő a javából.
Vogue

A ‘Then and Now' kiadáshoz egy videót is forgatott Streep és a vele egykorú Anna Wintour (a Vogue főszerkesztője), ami ahhoz képest, hogy csak pár perces, viszonylag több komoly téma is szóba kerül.

Megemlítik Streep új filmjét, a Pentagon titkait, amiben a színésznő Anna Wintour egykori barátját és mentorát, az ismert újságírónőt, Katharine Graham-et alakítja. (Graham több mint két évtizedig vezette a család tulajdonában álló The Washington Postot, nagy szerepe volt abban, hogy Richard Nixon a Watergate-botrány miatt lemondjon hivataláról, 1998-ban pedig megkapta a Pulitzer-díjat Personal History című memoárjáért.)

“Ő az egyik legfélelmetesebb ember, akivel valaha találkoztam” – jegyzi meg Wintour, aki arra is kitér Streeppel, hogy vajon megélik-e, hogy női elnöke legyen az Egyesült Államoknak. És persze nem siklanak el a Harvey Weinstein botrány felett sem:

“Nagyon izgalmas időket élünk. Kinyílt egy ajtó és egy lábbal már bent vagyunk, nem csukódhat be többé... Nem hangozhat el többet, hogy a férfiak már csak ilyenek, civilizált emberek vagyunk, tanulnunk kell a hibáunkból” – adott hangot véleményének az üggyel kapcsolatban Streep.

Szeretik a portugálok Palvin Barbarát

Mozgalmas éven van túl Palvin Barbara, aki két modellmeló között mindig szakít időt a szórakozásra, az elmúlt időszakban lencsevégre kapták új haverjaival, Hamiltonnal (autóversenyző) és Neymarral (focista) a londoni éjszakában, de nem hagyta ki a H&M és az Erdem közös kollekciójának Los Angelesi bemutatóját sem.

Tehát annyit pörgött a neve a bulvárban, hogy a portugál GQ magazin olvasói simán megválasztották az Év Külföldi Modelljének a lap Men of the Year szavazásán, a 24 éves modell pedig el is ment a díjátadóra, ahol rövid beszédet is mondott. A modell beszédét az Instavideóra kattintva hallgathatjátok meg, arról van benne szó, hogy bár szeretett volna köszönőbeszédet írni, de ez nem jött össze, ezért röviden mindenkinek megköszönte a támogatást, a családjának, a barátainak és a nővérének, nameg a GQ-nak. Majd hozzátette, hogy aki szeretne vele mulatni, az a bárpultnál megtalálja.

Striás nőkkel reklámoz egy brit márka

Az Asos után az Egyesült Királyság egyik legnagyobb ruhacége, az évente 200 millió font bevételt termelő Miss Guided is beszállt a “valódi és hiteles” modelleket foglalkoztató márkák sorába. A trendi húzás azonban megosztotta vásárlókat és a közösségi oldalakon lógó kommentelgetőket, míg egyesek szerint időszerű és merész olyan nőkkel reklámozni, akiknek stríás a combuk, a fenekük vagy a mellük, addig mások jelezték, hogy ők olyan modelleket szeretnének látni a katalógusokban, akik jobban néznek ki, mint ők.

Milyen lehetett a striás modell casting?
Facebook.com / Missguided

Persze a Twitteren is ezerrel pörgött az ügy, volt aki azt állította, hogy inkább olyan webáruházból vásárol, ahol tud azonosulni a modellekel, mivel a photoshopmentes bikinis fotók láttán relatíve normálisnak és magabiztosnak érzi magát. Samantha Helligso, a Miss Guided vezető munkatársa elmondta, hogy ruhamárkaként kötelességüknek érzik a társadalmi felelősségvállalást, kampányukkal a fiatal nők önbizalmát szeretnék növelni, mivel szerinte a technológiai vívmányoknak és a retusmestereknek köszönhetően a 80-as évek vége óta szinte mindent kijavítanak a modelleken az apróbb bőrhibáktól kezdve a fogak színéig, ennek hatására pedig egyre bizonytalanabbak a nők és a férfiak a külsejüket illetően. Te mit gondolsz, maradjon minden a régiben, vagy hadd lássuk azokat a stríákat?

Szerintem...

Oszd meg másokkal is!
Ezt olvastad már?
Érdekességek