Magyarország Ügyészsége hivatalos honlapján közölte: webáruházban vásárolt terméknél nem csak azonnal felvett jegyzőkönyv esetén van lehetőség reklamációra. Továbbá eloszlatott egy másik gyakori tévhitet is, kiemelve:
nem kell a futár előtt rögtön ellenőrizni az árut ahhoz, hogy ha hibás a teljesítés, a vevő érvényesíthesse a jogait.
A fogyasztók védelme érdekében az ügyészség vizsgálhatja a webáruházak online tájékoztatásait, így most megállapította, hogy az esetleges reklamációk elfogadásával kapcsolatban gyakoriak a félrevezető információk.
Számos webáruház hivatkozik arra, hogy utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt például nem fogad el, holott – hívja fel a fogyasztók figyelmét Magyarország Ügyészsége –
hibás teljesítés esetén a jogszabály akkor is lehetőséget ad utólagos reklamációra, ha nem készült azonnal jegyzőkönyv,
vagy a futár előtt átvételkor nem lett ellenőrizve a termék.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés