Noha a spamek elleni küzdelemben évek óta alkalmaznak különféle technikákat, a levélszemetelők mindig újabb és újabb módszerekkel játsszák ki a szűrőket. A Kaspersky Anti-Virus becslése szerint a 2022-ben küldött e-mailek mintegy fele spam volt.
Vége az agresszív levélküldésnek
Nem bánik majd kesztyűs kézzel a Google a spammerekkel, előírja ugyanis a Gmail-felhasználóknak naponta 5000-nél több üzenetet küldő e-mail-küldők számára, hogy üzeneteikben egy kattintással leiratkozó gombot kínáljanak fel – adta hírül a CNBC.
A Google emellett azt is megköveteli majd tőlük, hogy hitelesítsék az e-mail-címüket és konfigurálják a rendszereiket azt bizonyítandó, hogy a domainnevüknek valóban ők a tulajdonosai, és nem hamisított IP-címeket használnak.
Újdonság lesz az is, hogy a Gmail nem kézbesíthet majd olyan feladóktól származó üzeneteket sem, akik üzeneteit gyakran jelölik spamként. A Yahoora is érvényes, 2024 februárjában életbe lépő változások érintik azokat a törvényes marketingeseket is, akik agresszívan használják az e-maileket az ügyfeleik megkeresésére vagy a velük való kapcsolattartásra.
Örökös harc
A mostani lépések rávilágítanak a nagy technológiai cégek és a spammerek közötti folyamatos küzdelemre, akik a nyílt rendszereket, például az e-mailt csalárd üzenetek küldésére és a felhasználók bosszantására használják. A Google termékmenedzsere, Neil Kumaran szerint a változtatások tuningot jelentenek majd az e-mail világában, ám mint mondta, ahhoz, hogy az e-mailezés biztonságosabb, felhasználóbarátabb és spammentesebb legyen, folyamatos együttműködésre és éberségre van szükség a felhasználóktól is.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés